″رایحه″
بغض چگونه میخوری؟ یاد بده به ما علی..:)
میان دشمن و وطن،ننگ بر آن که شک کند.!
نئو میگفت: وقتی دکترا تشخیص دادن بخاطر بیماریم باید مدت زیادی تو بیمارستان بستری بمونم، اصلا ناراحت نشدم..:)
می دونی چی تولد آدمو دردناک میکنه؟اینکه حتی وقتی کل دوستات هم بهت کادو میدن باز کنار هم سه چهارتیکه بیشتر نیستن و شاید هیچ کدوم هم باب دلت نباشه.
و می دونی چی تولدت رو قشنگ میکنه؟این که یه نفر که فکرشم نمی کردی برات کادو بگیره و سوپرایزت کنه..