″رایحه″
این برای همه کسایی که به خودشون سخت میگیرن
من از این زوج بدم می اومد،سه بوم کجایی که اینا بهم نمیان
″رایحه″
من از این زوج بدم می اومد،سه بوم کجایی که اینا بهم نمیان
چیشده عطی اول صبحی زدی تو فاز کیدراما😂
″رایحه″
چیشده عطی اول صبحی زدی تو فاز کیدراما😂
یکم قبل با کشور اینا مسابقه ی کشتی داشتیم،اخ قشنگ بردیمشون
″رایحه″
کامران تفتی و حسام منظور🛐
وای دیشب به دیالوگ های حسام منظور و اندیشه فولادوند دقت کردین؟
_ارسلان این خانم شماست؟
+بله،چطور؟
_خیلی خوشگله!
+خیلیی..!(وای چقدر قشنگ گفت✨)
وای از روی یه متن فارسی با کلمات فارسی و گویش افغان و تاجیک یه دور خوندم شدم مثل اونها