″رایحه″
من از این زوج بدم می اومد،سه بوم کجایی که اینا بهم نمیان
چیشده عطی اول صبحی زدی تو فاز کیدراما😂
″رایحه″
چیشده عطی اول صبحی زدی تو فاز کیدراما😂
یکم قبل با کشور اینا مسابقه ی کشتی داشتیم،اخ قشنگ بردیمشون
″رایحه″
کامران تفتی و حسام منظور🛐
وای دیشب به دیالوگ های حسام منظور و اندیشه فولادوند دقت کردین؟
_ارسلان این خانم شماست؟
+بله،چطور؟
_خیلی خوشگله!
+خیلیی..!(وای چقدر قشنگ گفت✨)
وای از روی یه متن فارسی با کلمات فارسی و گویش افغان و تاجیک یه دور خوندم شدم مثل اونها