″رایحه″
چیشده عطی اول صبحی زدی تو فاز کیدراما😂
یکم قبل با کشور اینا مسابقه ی کشتی داشتیم،اخ قشنگ بردیمشون
″رایحه″
کامران تفتی و حسام منظور🛐
وای دیشب به دیالوگ های حسام منظور و اندیشه فولادوند دقت کردین؟
_ارسلان این خانم شماست؟
+بله،چطور؟
_خیلی خوشگله!
+خیلیی..!(وای چقدر قشنگ گفت✨)
وای از روی یه متن فارسی با کلمات فارسی و گویش افغان و تاجیک یه دور خوندم شدم مثل اونها
مولا على علیه السلام:
و از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس..!
زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مىشود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش.
نهج البلاغه, نامه ۵۳