بچه ها یه سری چیزا واضحه
خدایی نریزید سر قالیباف
بازیچه ی دشمن نشید
به قالیباف اگه بدبینین بدونین دشمن به هدفش رسیده؛
آقا گفت حضور مردم در خیابان همچنان ادامه داشته باشد،
ینی فقط اونی که امشب میاد بیرون میتونه به خودش بگه ولایتمدار و گوش به فرمان ولی!
طرف تا پریروز ادعاش میشد فقط محصول شرکتای برند و خاصو میخوره،
اما این شبا تو هر صفی که بگی وایمیسته، حتی غذای هندی ها که تا حالا اسمشم نشنیده🚶♀
واقعا عجیبه این حماقت ها😂💔
حسین طاهری و پدرش گفتن که چرا با اعلام نارضایتی از آتش بس تو زمین دشمن بازی کردین،
ملت بجای اینکه به خودشون بیان با اونا هم بد شدن😂
افرین همینجوری ادامه بدین نتیجش میشه دشمن شاد شدنمون
نتیجش میشه اینکه زنگ میزنن اینترنشنال و امثال اونا، میگن بین انقلابیا تفرقه افتاده.