معلم میگه اره ببینید فایل ارسال نمیشه و منم این سختی هارو دارم،اره برای همه این کلاسا سخته ولی خدایی کاری با معلم ندارم؛ اگه یه شغل و حرفه ای رو انتخاب کردید وقتی اون کار رو انجام می دید سر بقیه غر نزنید و گله نکنید..
از آدمهایی که هیچ درکی از افسردگی ندارن متنفرم. پاشو فلان کارو بکن، خودت نمیخوای انجامش بدی، انقد تنبل نباش.
درد عزیزم، درد.
ذره بین اینجوریه که تو یه چیزی سرچ میکنی میگه اونو ولش کن بیا یه چیز جالب تر دارم برات(=