فک کنم ایران تنها جاییه که اگه یکی بگه من زشتم میگن زر نزن و اگه بگه من خوشگلم بازم میگن زر نزن.
″رایحه″
میشینی فیلم ببینی که حالت بهتر شه، و تاداا، فیلم غمگین به تورت میافته//
وای وقتی آخرش غمگین تموم میشه من ذوق میکنم،داستان پایان داره،مثلا الان زوج اصلی دست در دست هم در نور غیب خب که چی؟!ولی مثلا فرض کن دختره آخرش باعث میشه پسره خودکشی کنه،آخ ولی فیلم خفن!فرض کن به هم نمیرسن وای چقدر خوب!