eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
فک کنم ایران تنها جاییه که اگه یکی بگه من زشتم میگن زر نزن و اگه بگه من خوشگلم بازم میگن زر نزن.
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو فقط باید مال من باشی؛..
_
دیدنت باعث دلتنگی من خواهد شد ؛ بعد هر آمدنت رفتن اگر هست نیا ! ..
میشینی فیلم ببینی که حالت بهتر شه، و تاداا، فیلم غمگین به تورت میافته//
″رایحه″
میشینی فیلم ببینی که حالت بهتر شه، و تاداا، فیلم غمگین به تورت میافته//
وای وقتی آخرش غمگین تموم میشه من ذوق میکنم،داستان پایان داره،مثلا الان زوج اصلی دست در دست هم در نور غیب خب که چی؟!ولی مثلا فرض کن دختره آخرش باعث میشه پسره خودکشی کنه،آخ ولی فیلم خفن!فرض کن به هم نمیرسن وای چقدر خوب!
تو زندگیتون همیشه یانگوم باشید نه گئوم یونگ که با عشق افسر مرد..💔
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای آش و بستنی های محلی و لواشک❤️
الان که بحث فیلم شد باید بگم من هنوزم دنبال یه فیلمم که مثل سرنوشت باشه،اولین بار که دیدم خیلی بچه بودم و بعدش با آبجیم با چوب باهم شمشیر بازی کردیم،من هنوز دنبال یه فیلمم که بتونم باهاش خاطرات خوبی که با سرنوشت دارم و تکرار کنم..
″رایحه″
الان که بحث فیلم شد باید بگم من هنوزم دنبال یه فیلمم که مثل سرنوشت باشه،اولین بار که دیدم خیلی بچه ب
کاری با خودم ندارم اما همیشه خوش به حال کسایی هست که یه خواهر/برادر پایه دارن،کسی که تو هر سنی باهات شوخی کنه و بعد از کلی کل کل آخر سر بازم بگید مامان ببین!