دوستان عزیز من،خواستم یادآوری کنم من حافظه ی خوبی دارم و خوب یادمه چه آرزو هایی می کردید و رو کیا کراش بودید،فقط الکی کلاس نیاید چون حس میکنم فراموشی گرفتید.
اونجایی که دارید با همدیگه میخندین ولی میدونی که یه روز این داستان رفاقت هم تموم میشه<<<<<
تو یه آدم رو یه بار از دست نمیدی،
هر بار که میری جایی که قبلا با هم رفتین از دستش میدی
هر بار که خوراکی مورد علاقشو میبینی
هر بار که تیکه کلامشو به زبون میاری
هر بار که یه نفر شبیه اون میخنده
هر بار که یه آدم هم اسم اون میبینی
هر بار که یادش میافتی..
از دستش میدی...