eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتند سودای رهبری داری. گفتند چشم به صندلی آقا داری. در مناظرات تلوزیونی، وقیحانه و بی‌شرمانه به چشم‌های معصومت خیره شدند و گفتند سندروم پست بی‌قرار داری. از قوه قضاییه به ریاست جمهوری آمده‌ای و از کجا معلوم طمع به مقامی بالاتر نداشته باشی. بی‌سوادی. ساده‌زیستی. تپق‌های کلامی داری. گفتند مردم‌فریبی. برای فریب مردم است که اینقدر بااخلاقی. تو هربار لبخند زدی. گفتی من فقط یک طلبه خدمتگزارم. گفتی اگر توهین به من مشکل مردم را حل خواهد کرد پس بسیار به من توهین کنید. گفتی من کسی نیستم، آقا را ولی آزار ندهید. عبای آقا را بوسیدی. وقتی همه‌شان سرگرم بازی‌های سیاسی و پولپاشی‌های رسانه‌ای بودند، عبایت را روی دست انداختی و روستا به روستا با کفش‌های گلی به مردمانی سر زدی که حتی بخشدار را از نزدیک ندیده بودند. هرروز. هرهفته. بی‌وقفه. خوشحالی که دوید توی چشم‌هایشان، گفتی من کسی نیستم. مرا آقا فرستاده. فقط از او متشکر باشید. ناگهان در یک عصرگاه اردیبهشتی همه خستگی‌هایت را روی کولت گذاشتی و میان جنگل‌های مه‌آلود ارتفاعات ورزقان، آرام محو شدی. که بدانند تو فدایی آقایی. خادم مردم. بعد از تو آقا کوه‌وار و ایستاده‌قامت ماند. دور خودش جمع‌مان کرد. در نمازت بغض نکرد. حواسش بود غصه نخوریم. سیاه نپوشید و بر تابوتت کمر خم نکرد، حتی برای بوسه‌ای. و ما داغ تو را به کوهی بزرگ تکیه دادیم. حالا آقا نیست ابراهیم. کوه بزرگ رفته. کوه بزرگ تنهایمان گذاشت. و کاش که ما هم با تو قبل از آقا در مه‌های ورزقان محو شده بودیم... «مهدی مولایی» @m_molaei110
معلم هنر:اهل هنر هستید؟ کلاس ما:بله می خواید ببینید؟ معلم:بله ما:الان یه چند لحظه صبر کنید هنرمون:
به دلم نشست>>
کل کلاس شیشم من با ایشون گذشت..💔
استعداد_
دلتنگتیم سید:)
″رایحه″
دلتنگتیم سید:)
کاش بودی مرد.. کاش بودی:)
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی بیاد بهم بگه کل این اتفاقات خواب بود،الان این دیداره و هیچ وقت قرار نیست این خواب به واقعیت تبدیل بشه..💔
″رایحه″
یکی بیاد بهم بگه کل این اتفاقات خواب بود،الان این دیداره و هیچ وقت قرار نیست این خواب به واقعیت تبدی
هیچ وقت فکر نمی کردم تا کمتر از ۲ ماه بعد این که تو نامه براش نوشتم بابامی برام تو یکی از قنوت هات دعا کن عاقبت به خیر بشم دیگه نباشه..آخه مگه بابا دخترشو تنها میزاره بابا علی؟؟!
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تکراری اما با غمی از یاد نرفتنی..
هعی من امتحان مجازی نمیخوام💘
″رایحه″
هعی من امتحان مجازی نمیخوام💘
منم نمی خوام،من قراره این ترم بیوفتم