فخر است برایش که بخوانند فقیرش
شاهی که به درگاه تو افتاد مسیرش
پیش تو که بر خاک و بر افلاک امیری
خاکش به سر آن کس که بخوانند امیرش
هر کس که به انکار تو و قدر تو پرداخت
سلطان هم اگر بود کشیدند به زیرش
بی مهر تو این گمشده سیاره ی تاریک
آبستن رنج است ، چه دریا چه کویرش
دل سوی تو آورده پناه از غم دنیا
این طفل، یتیم است درآغوش بگیرش
پیش تو مرا پیشکشی نیست جز این شعر
منّت به سر من بِگُذار و بپذیرش
عیدتون مبارک🌱
دانی که چرا زمین به دور خود می گردد؟!نه بهر من نه بهر تو میگردد!
یکبار به عمر خود علی را دیده؛دیوانه شده به دور خود می گردد..
غدیر یعنی...فریادهای تو برای این که به جهان بگی من شیعه ی مرتضی علی ام!مولای من قهرمان خیبره!امیر من آرامش قلب بی بی زهراست..❤️
هدایت شده از [ دَریـــچه ]
چقدر فاطمه ی خردادِ پارسال طفلکیه، کاش میتونستم بغلش کنم، شاید حالا این روزا رو راحتتر میگذروند.
راست میگه، تو زندگی دیوونگی نباشه کیف نمیده که
نمیشه همش نون مغزتو بخوری
بی احتیاط باش بابا💘