هدایت شده از [ دَریـــچه ]
چقدر فاطمه ی خردادِ پارسال طفلکیه، کاش میتونستم بغلش کنم، شاید حالا این روزا رو راحتتر میگذروند.
راست میگه، تو زندگی دیوونگی نباشه کیف نمیده که
نمیشه همش نون مغزتو بخوری
بی احتیاط باش بابا💘
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی اونی که منتظرش بودی میاد..:)
#کلینیک_رویا
″رایحه″
مرگ دو قدمیمه ولی، زنده ترم از همیشه.. #مهیار
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیر بارون بازم، پیاده با من..
#مهیار