از این لحظه ، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز ، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود .
میگن وقتی حر توبه کرد ، به سیدالشهدا گفت که باید از حضرت زینب و سکینه حلالیت بگیرم چون ناامیدشون کردم ؛
به سیدالشهدا گفت که من بودم راه شمارو بستم ، هنوزم میخواین منو ببخشین ؟ سیدالشهدا به حر فرمود " إرفَع رأسَک " یعنی سرت رو بالا بگیر . . .