مـُنجـِح ؛
—
بعد از شهادت علی اصغر ، شرمندگی سیدالشهدا شروع میشه ؛ میگن هی چند قدم به سمت خیمه میرفت و پشیمون میشد ، دوباره چند قدم سمت میدون میرفت و میدید دشمن هلهله و شادی میکنه ؛
به این حالت یه آدم میگن استیصال . . .
آقای دو عالم بین میدون و خیمه مستاصل شده بود .
خودم شخصا تحملشو ندارم که از حضرت علی اکبر و نحوه شهادتش بنویسم
شرمندهم ؛ خودتون اگه خواستین در موردش بخونید .
این تصاویر هم روضهی مصور محسوب میشه ، با حال مناسب ببینید .
امشب برای استیصال حسین و حالت احتضارش بالای سر بدنِ "اربا اربا "ی علی اکبرش و ندای " ولدی علی "ش خیلی گریه کنید .