eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.2هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
جبهه سایبری عصای موسی'
✍نکات در باب بیانیه امام خامنه ای: 🔶۱_ مسئولین مذاکرات، دلسوز و حسن ظن داشتند، کسی حق نداره مسئولین
🔶واژه‌ی «علی الاصول» یعنی دشمنی ما با آمریکا تمام نخواهد شد، دشمنی ما با او بر سر اصول است، پس او در این مذاکرات دشمنی رو کنار نخواهد گذاشت و این شروط رو محقق نخواهد کرد. 🔷چنانچه کارشکنی کنه، اعضای شعام تعهد داده‌اند که از مذاکره خارج شوند. 😊و به قول دکتر قالیباف، بچرخ تا بچرخیم.
ترامپ برنامه‌ها برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد دلار به ایران را تکذیب کرد 🔹رئیس‌جمهور آمریکا در تروث‌سوشال نوشت: «هیچ پرداخت ۳۰۰ میلیارد دلاری از سوی ایالات متحده به ایران وجود ندارد. این‌ها اخبار جعلی است! 🔹آنچه برای ایالات متحده وجود دارد، تنها موفقیت، کاهش قیمت نفت و پیروزی است. نگاهی به بازار سهام بیندازید. 🔹این‌ها تبلیغات داموکرات‌هاست، (داموکرات لقبی است که دونالد ترامپ برای تمسخر دموکرات‌ها ابداع کرده و می‌توان آن را به احمق‌سالارها ترجمه کرد.) اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
تیم ترامپ تفاهم با ایران را به کنگره ارسال کرد 🔹پایگاه پولیتیکو گزارش داد کاخ سفید «یادداشت تفاهم» مربوط به توقف خصومت‌ها با ایران را به کنگره ارسال کرده است. 🔹این اقدام پس از چندین روز اعتراض نمایندگان هر دو حزب صورت گرفت که از عدم دسترسی زودهنگام به جزئیات این توافق ناراضی بودند. انتشار مفاد تفاهم‌نامه هم انتقادات فراحزبی از دولت ترامپ را به‌همراه داشته است. 🔹این سند ۱۴ ماده‌ای که توسط «پولیتیکو» به‌دست آمده، چارچوب توافقی است که ایالات متحده و ایران برای پایان دادنِ دست‌کم موقت به کارزار نظامی چهارماهه (آغاز شده توسط دونالد ترامپ) به آن دست یافته‌اند. 🔹بسیاری از سناتورهای جمهوری‌خواه و برخی از نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه به شدت خشمگین بودند زیرا به باور آنها این سند امتیازات زیادی به ایران واگذار کرده است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✅ بیانیه شورای‌عالی امنیت ملی درباره مقررات عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز باسمه تعالی 🔶در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند. 🔷به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. 🔶بر این اساس به مدیریت آبراه خلیج فارس دستور داده شده است، در جهت تحقق اهداف تفاهم‌نامه درخواست‌ها را با سرعت و اولویت رسیدگی و پاسخ دهد. 🔷با توجه به شرایط خاص و وجود برخی مخاطرات ایمنی در مسیر عبور و به دلیل لزوم حصول اطمینان از تردد ایمن و جلوگیری از حوادث دریایی، لازم است کشتی‌ها در مسیر و زمان اعلامی به آنها عبور نمایند تا به تدریج، امکان تردد افزایش یابد. 🔶ترتیبات اجرایی و جزییات فنی عبور از تنگه هرمز از طریق مدیریت آبراه خلیج فارس اعلام می‌گردد. 🔷در خصوص سایر موضوعات، از جمله مین‌زدایی، اقدامات لازم مطابق بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد انجام خواهد شد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
📝 تلاش‌های دلسوزانه مسؤولان، استیصال رئیس‌جمهور امریکا 💬 تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
💬 مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
احسان عبادی | ما و او: 🔶ظاهر فرمایش رهبرحکیم‌ این بود که این تعهدات امریکا کافی نیست و تبادل پیام ادامه پیدا کنه اما رئیس جمهور و سایرین تعهد دادن این را تست کنیم، اگر امریکا زد زیرش بلافاصله مانع زیاده خواهی شیم، کل حرف همینه. ❌ بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. 🙏اینم ببینید 🔷پیام‌ رهبری اتفاقا واضح نشان داد اهل تحمیل نیستند و اگر نظری دیگر داشته باشند صریحا آن را می گویند، از باب اعتماد به رئیس جمهور، نظر او را پذیرفتند، اما منتظر عملکرد طرف مقابل هم هستند. 🔶همانطور هم که گفتیم اصلا در این تفاهم نامه، ما در ابتدای کار چیزی نمی دهیم که اگر بعدا زیرش زده شد، ضرر کنیم. 🔷در حقیقت فقط یک راستی آزمایی هست و بس. 🤦‍♂ الان از کجای متن رهبری، یک عده تحمیل را برداشت کرده اند ؟ 👈 اینکه نظرشان چیز دیگری بوده اما به مسئولان اعتماد کردند، آیا برای اولین بار اتفاق افتاده؟ 🔶مهم این است در این توافق نامه، وجود ندارد، چون وظیفه رهبری است هرجا انحراف وجود داشته باشد بیاید جلو و شود.(سخنان رهبری ۱۲ تیر ۹۵) 🔷پس انحراف وجود نداشته‌، اتفاقا خط تحمیل ناپذیری به رهبری مثل روز روشن شد چون صریحا فرمودند نظر دشمن پذیرفته نمی شود. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
میبینم بعضی‌ها میگن ، منظور رهبری از واژه‌ی «علی الاصول» اینه که این تفاهمی که انجام شده با اصول دین ما مخالف هست. 🔶عزیزان چرا یک بخش بیانیه رهبری رو میبینید، اما سایر بخش‌هارو نمیبینید. 🔷رهبری در جای دیگه فرمود : «اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌.» 🤦‍♂یعنی رهبری به فعل حرام اجازه دادند؟
به نظرم پیام فرامرزی آقا مهم‌تر از پیام درون مرزی اونه. چون این پیام رو آمریکا و اسراییل هم دارن میبینن. و نشون میده رهبرمون حتی با رئیس جمهور خودمونم تعارف نداره. چه برسه به آمریکا. قشنگ شیرفهم کرد به دشمن که فکر نکنین شیفته مذاکره و تفاهمیم. بخوای زور بگی و پاتو از گلیمت درازتر کنی، رئیس‌جمهورمونم تاکید کرده تعهد داده بلافاصله تفاهم بی تفاهم خواهد بود...
آقا یچی گفته همه رفتیم تو در و دیوار 😂😂😂😂 این حالو دوست دارم
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir