eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.2هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
میبینم بعضی‌ها میگن ، منظور رهبری از واژه‌ی «علی الاصول» اینه که این تفاهمی که انجام شده با اصول دین ما مخالف هست. 🔶عزیزان چرا یک بخش بیانیه رهبری رو میبینید، اما سایر بخش‌هارو نمیبینید. 🔷رهبری در جای دیگه فرمود : «اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌.» 🤦‍♂یعنی رهبری به فعل حرام اجازه دادند؟
به نظرم پیام فرامرزی آقا مهم‌تر از پیام درون مرزی اونه. چون این پیام رو آمریکا و اسراییل هم دارن میبینن. و نشون میده رهبرمون حتی با رئیس جمهور خودمونم تعارف نداره. چه برسه به آمریکا. قشنگ شیرفهم کرد به دشمن که فکر نکنین شیفته مذاکره و تفاهمیم. بخوای زور بگی و پاتو از گلیمت درازتر کنی، رئیس‌جمهورمونم تاکید کرده تعهد داده بلافاصله تفاهم بی تفاهم خواهد بود...
آقا یچی گفته همه رفتیم تو در و دیوار 😂😂😂😂 این حالو دوست دارم
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶به یاد شهید سلیمانی و سرداران شهید جنگ مقدس ۱۲ روزه در حسینیه امام خمینی(ره) ☘حاج قاسم! ز رفیقان شهیدت چه خبر.. (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶چند نکته ریز و کلیدی از زاویه ای دیگر به پیام امام خامنه ای به مناسبت امضای تفاهم‌نامه ۱ استیصال ترامپ ۲ اعتماد به رئیس جمهور پزشکیان ۳ اینکه رهبر فرمودند نظر دیگری داشتند، مصرف خارجی دارد یعنی دشمن حواسش را جمع کند که اگر پایبند به تفاهم‌نامه نباشد ، نظر رئیس‌جمهور کنار می‌رود و فرمان رهبری به میان می‌آید. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝 تلاش‌های دلسوزانه مسؤولان، استیصال رئیس‌جمهور امریکا 💬 تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
🟩 از خامنه ایِ اوّل تا خامنه ای ثانی ! حالا غرب بفهمد ترور پیرِ خردمند و قدسی چه عواقبی دارد ؟! 🔻نامه امام مجتبی حفظه الله به امت مبعوث شده تآثیرات شگرف داخلی و بین المللی خواهد داشت : ▪️یکم ) حتی اگر شورای عالی امنیت ملّی در امور مربوط به جنگ و صلح مصوبه داشته باشد امام می تواند آن را در افق فقاهتِ حکیمانه و قانون اساسیِ مترقی مان ، ملغی کند یا روند جدید را امر به ابلاغ فرماید ▪️دوم ) نامه معلوم کرد نظریه دور خوردگی امامِ امت و ولی فقیه نظریه ای مجعول و ارتجاعی است ؛ زیرا معلوم شد امام مجتبی حفظه الله در عین حال که می تواند با نظر ریاست محترم جمهور مخالفت کند اما در یک تلائم حِکمی _ عقلانی به صدور فرامین و اجازات سیاسی و حکومتی مبادرت می نماید ▪️سوم ) نامه ی آقا معلوم کرد ولیّ فقیه مثل جدش امیرالمومنین هرگز اهل خود سانسوری نیست و ویژگی ها و صفات ممیزه ی رهبری اسلام که برخی فهرست آن در قانون اساسی آمده است امری واقعی است و نه انتزاعی و رمانتیک . ▪️چهارم ) نامه ی آقا علاوه بر دلالت بر این امور بنیادین در سطوح ملی ، اما برای سطوح بین المللی بخصوص دشمنان پیامی روشن تر داشته و دارد که تعهدات شان جدای از نشست و برخاست های تیم ملّی ایرانیان در حوزه ی دیپلماتیک ، از سوی نقطه اطمینان بخش دیگری بنام ولایت فقیه و بقول ایرانیان در محور امامت_ امت مورد مراقبت و اندازه گیری قرار می گیرد ؛ یعنی جنایتِ کشتن خامنه ایِ حکیمِ ۸۶ ساله و تا حدودی از حیث روان شناسیِ سیاسی قابل پیش بینی در مراکزِ علومِ شناخیِ جهان، خامنه ایِ ثانی اما تا اطلاع بعدی که نخواهند دانست چه زمانی است قابل پیش بینی نیست و این است نتیجه ترور رهبر قدسی و الهی،و باید گفت جهانِ بی خامنه ایِ اول، هرگز جهانی قابل چپاول در دوره ی زعامت خامنه ای ثانی نخواهد بود ؛ بقول اسکات ریتر افسر باز نشسته ی اطلاعات آمریکا رهبری پیر و ۸۶ ساله را کشتید حالا اما با رهبری فکور ،حکیم ، زمان شناس ، پر تحرک و آماده در میدان و دهه ی پنجاهی مواجه هستید ! ▪️پنجم ) در سطح تاکتیکی هم نامه آقا معلوم کرد که شمشیری مثل شمشیر داموکلس بالا سر جنایت کاران کاخ سفید قرار دارد و هر لحظه امکان فرود آمدن و اصابت وجود خواهد داشت 🟢 از همه دوستدارانِ این دستگاهِ معرفت ساز ، اُمت ساز و اطمینان بخش ولایتِ فقیه می خواهم همانند دالّ مرکزی نامه ی آقا که سمت و سویی آمریکا ستیزانه و ضد صهیون دارد ؛ دالّ های شناور رقیب و داخلی تولید نکنند و به جای تفسیر های غیر اولویت دارِ داخلی ، تمام تمرکزشان را همانند امام و امت روی اهداف شناختی دشمن در روزهای حساس پیش روی استوار کنند؛ چیزی که رییس جمهور محترم و خدمتگزار هم قولش را به امامِ امت داده که در صورت هر نوع شرارت دیپلماتیک از سوی آمریکا اقدام لازم را در افق ضمانتی که به آقا دادند اتخاذ کند؛ پس هرکس که خواست قلبی اش با خواست قلبی آقا در یک افق قرار دارد بداند که دغدغه ی آقا و خواست قلبی اش تحقق تعهدات دشمن است. مریدان قلبی و دلی و حقیقی به ولی فقیه مسئولیت شان از همه سنگین تر است ؛ خواست آقا تمرکز روی دشمن است این است اهمّ برنامه جریانِ امامت_ اُمّت. 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
🔶پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی: اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم. 🔷محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه‌ای با عرض سلام و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان از پیام راه‌گشا و حکیمانه حضرتعالی سپاسگزاریم. 🔶 این پیام نقشه‌راهی بود که بیش از گذشته روشن کرد با نهایی شدن این یادداشت تفاهم، تازه به آغاز راه سخت و پرپیچ و خمی رسیده‌ایم که باید حقوق ملت ایران و مقاومت را از دشمن بدعهد استیفا کنیم. 🔷 این پیام و اعلام انتظار برای تحقق شروط تعیین شده در یادداشت تفاهم، دست ما را برای پیگیری تعهدات آمریکا پر تر کرد. 🔶ما این اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد طرف مقابل با بدعهدی و زورگویی حق مردم ایران و جبهه مقاومت را مخدوش کند. 🔷براساس آموزه‌های مکتب حسینی و سیره امام شهیدمان، معتقدم جبهه توحیدی هرگز نمی‌تواند با جبهه باطل صلح کند و وظیفه همه ما این است که مقابل جبهه باطل بایستیم و در این مسیر، دیپلماسی را یکی از میدان‌های مبارزه برای ایستادگی می‌دانیم. تضمین ما برای تحقق این یاداشت تفاهم، نه بندهای آن، بلکه جان ماست که کف دست گرفته‌ایم و قدرت جمهوری اسلامی ایران که دشمن آمریکایی صهیونی در جنگ اخیر ضربات و قاطعیت آن را به عینه درک کرد. 🔶ما همان‌گونه که در مسیر گذشته مذاکرات نشان دادیم اهل ایستادگی برای تحقق شروط و خطوط قرمز تعیین شده و کسب منافع ملت ایران هستیم. مذاکره برای ما مسیر مبارزه برای گرفتن حقوق مردم ایران است و در این مسیر اگر دشمن به دنبال زیاده‌خواهی باشد ثابت کرده‌ایم که دست مان روی ماشه است و هیچ تردیدی در پاسخ کوبنده به دشمن که در جنگ اخیر طعم آن را چشیده، نداریم. 🔷درپایان از اینکه نحوه ادامه مسیر پرخطر و پیچیده مذاکرات را روشن فرمودید سپاسگزارم و امیدوارم این پیام همه آحاد جامعه را در مقابل دشمن برای تحقق شروط گفته شده در تفاهم، متحد و یکپارچه کند. ☘رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF