❌ المیادین: هیئت مذاکرهکننده ایران، به دلیل ادامه حملات اسرائیل به جنوب لبنان، سفر خود به سوئیس را به حالت تعلیق درآورد
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
☘السَّلامُ عَلَيْکَ يا رَسُولَ اللهِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِاللهِ
🔷سلام بر تو باد ای رسول خدا و رحمت خدا و برکاتش، سلام بر تو ای محمد بن عبدالله
☘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ
🔶خدایا درود فرست بر او و بر خاندانش امامان پاکیزه..
☘السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللّٰهِ أَبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ
🔷سلام بر تو ای امیر مؤمنان، از سوی من، همیشه سلام خدا بر تو باد تا باقیام و شب و روز باقی است.
☘اللَّهُمَّ صَلَّ عَلَى فَاطِمَةَ وَأَبِيهَا و اُمِّها وَ بَعْلِها و بنيها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فِيهَا بِعَدَدِ ما اَحاطَ به عِلمُك
🔶پروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر و مادر بزرگوارش، و همسر گرامیاش و فرزندان عزیزش، و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِی وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ
🌱 سلام بر تو اى ابا محمد حسن بن على و رحمت خدا و برکات او
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
🔷سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما
☘اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
🔶سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا علی ابْنِ موسَی الرِضا(علیه السلام)
☘اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان (عجَّلَ الله تعالی فرجه الشریف)
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘سلام على آل يس
☘السلام عليك يا داعی الله
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه
می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
؛﷽ 🔵 #روایت_سیاسی_روز ۱۴۰۵/۳/۲۹ ✅️ موضوع : 📣درباره پیام رهبر انقلاب در خصوص تفاهمنامه امضاشده بی
مجدد تاکید میکنم حتما حتما حتما گوش بدید🙏 و حتما نشر بدید
✍از این زاویه ام ببینیم خلاصه پیام رهبری رو: نظر دیگهای داشتم ولی با این شرایط که اعضای شعام تعهد دادند، اجازه دادم.
🔶یعنی چی؟
🔷یعنی اینی که شعام گفته خیلی خوبه، پیگیری کنیم که انجام بشه، ولی نمیشه، آمریکا انجام نمیده، برای همین نظر دیگهای داشتم، اگر هم نشد شعام تعهد داده بیاد بیرون از مذاکره.
تمام.
غیر اینه؟
✍حالا اون نظر دیگهی رهبری چی بوده؟
نمیدونم🤷♂
🔷باید منتظر اظهار نظر مطلعین موند، اما به نظر خودم رهبری نه با مذاکره مخالف بودند و نه با تفاهم، چون تفاهم رویاییتر از این نمیشد، برای همین هم همهی بزرگان ازش حمایت کردند..
🔶اما شاید این بوده باشه که زود تفاهم کردند، چون ترامپ گفت ۱۴ روز دیگه منابعمون تموم میشد، کارشناسها هم یک ابرتورم رو در مرداد ماه برای دنیا پیشبینی کرده بودند، پس دو هفته دیگه اگر تفاهم میشد، آمریکا مجبور بود امتیازات رو انجام بده.. اما الان رو هواس.
✍حالا چرا شعام زود تفاهم کرده؟
❌دو سه تا دلیل میاد توی ذهنم:
۱_ پیشگیری از جنگ زیرساختی
۲_ محاصره دریایی فشار تورمی داشت
۳_ ترس از تابآوری کم مردم، با توجه به اینکه خوارج دائما پلاکارد جنگ روی اقتصاد تاثیر نداره میبردن تجمع..
🔶حالا در این شرایط، یک تفاهم عالی رو آمریکا میپذیره، پس میارزه امتحانش کنی.
🔷اما باید به رهبری گوش میکردن..
✍بنظرم اقا داره برا تیم مذاکرات تولید قدرت میکنه که به دشمن حالی بکنند که اگه موارد تفاهم رو انجام ندی، ما زیاد علاقهای به توافق و مذاکره نداریم..
🔶️اقای پزشکیان و اعضای تیم مذاکرات هم گفتند چشم سخن شما نصب العین ماست، مگه دائما نمیگفتید که باید شروط دهگانه رهبری رو از تیم مذاکره کننده، مطالبه کنیم، حالا رهبری فرمودند که اعضای شعام تعهد دادند که انجام بدن دیگه... مطالبهی ما هم سر جاشه..
✍مگه بچه بازیه که مثلا فرمانده ستاد کل یا فرمانده ارتش و سپاه موافق تفاهم نباشند، اما رئیس جمهور از سمت اونها هم تعهد بده؟ یکم دقت کنید عجولانه قضاوت نکنید و همرو نبرید زیر سوال..خوارج الان با این صحبت های رهبری دارن مسیر مطالبه رو میکشونن به سمت فتنه... همون چیزی که دشمن میخواست😊
🔷بیانیه رهبری میگه رئیس جمهور به عنوان رئیس شعام، از طرف همه تعهد داده، خیلی حرف واضحه، همه موافق بودند، رئیس جمهور از طرف همه تعهد داده. تمام.
🔶ضمن اینکه همه میدونیم دیگه که در شعام همه به جز یک نفر، به تفاهم رای مثبت دادند، این یعنی همه موافق بودند دیگه.
🔷هیچ پا فشاری نبوده، اگر پافشاری بوده، از طرف همه بوده.. حالا برید ببینید تو شعام چه کسانی هستند، از فرماندهان نیروهای مسلح تا سران قوا و و ... اینجوری که خوارج دارن بازیتون میدن، پس کل شعام داشته خیانت میکرده😁