eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام على آل يس ☘السلام عليك يا داعی الله در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍از این زاویه ام ببینیم خلاصه پیام رهبری رو: نظر دیگه‌ای داشتم ولی با این شرایط که اعضای شعام تعهد دادند، اجازه دادم. 🔶یعنی چی؟ 🔷یعنی اینی که شعام گفته خیلی خوبه، پیگیری کنیم که انجام بشه، ولی نمیشه، آمریکا انجام نمیده، برای همین نظر دیگه‌ای داشتم، اگر هم نشد شعام تعهد داده بیاد بیرون از مذاکره. تمام. غیر اینه؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍حالا اون نظر دیگه‌ی رهبری چی بوده؟ نمیدونم🤷‍♂ 🔷باید منتظر اظهار نظر مطلعین موند، اما به نظر خودم رهبری نه با مذاکره مخالف بودند و نه با تفاهم، چون تفاهم رویایی‌تر از این نمیشد، برای همین هم همه‌ی بزرگان ازش حمایت کردند.. 🔶اما شاید این بوده باشه که زود تفاهم کردند، چون ترامپ گفت ۱۴ روز دیگه منابعمون تموم میشد، کارشناس‌ها هم یک ابرتورم رو در مرداد ماه برای دنیا پیش‌بینی کرده بودند، پس دو هفته دیگه اگر تفاهم میشد، آمریکا مجبور بود امتیازات رو انجام بده.. اما الان رو هواس.
✍حالا چرا شعام زود تفاهم کرده؟ ❌دو سه تا دلیل میاد توی ذهنم: ۱_ پیشگیری از جنگ زیرساختی ۲_ محاصره دریایی فشار تورمی داشت ۳_ ترس از تاب‌آوری کم مردم، با توجه به اینکه خوارج دائما پلاکارد جنگ روی اقتصاد تاثیر نداره میبردن تجمع.. 🔶حالا در این شرایط، یک تفاهم عالی رو آمریکا میپذیره، پس می‌ارزه امتحانش کنی. 🔷اما باید به رهبری گوش میکردن..
اینم ببینید👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/MOSES313STAFF/122976
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍بنظرم اقا داره برا تیم مذاکرات تولید قدرت میکنه که به دشمن حالی بکنند که اگه موارد تفاهم رو انجام ندی، ما زیاد علاقه‌ای به توافق و مذاکره نداریم.. 🔶️اقای پزشکیان و اعضای تیم مذاکرات هم گفتند چشم سخن شما نصب العین ماست، مگه دائما نمیگفتید که باید شروط دهگانه رهبری رو از تیم مذاکره کننده، مطالبه کنیم، حالا رهبری فرمودند که اعضای شعام تعهد دادند که انجام بدن دیگه... مطالبه‌ی ما هم سر جاشه..
✍مگه بچه بازیه که مثلا فرمانده ستاد کل یا فرمانده ارتش و سپاه موافق تفاهم نباشند، اما رئیس جمهور از سمت اونها هم تعهد بده؟ یکم دقت کنید عجولانه قضاوت نکنید و همرو نبرید زیر سوال..خوارج الان با این صحبت های رهبری دارن مسیر مطالبه رو میکشونن به سمت فتنه... همون چیزی که دشمن میخواست😊 🔷بیانیه رهبری میگه رئیس جمهور به عنوان رئیس شعام، از طرف همه تعهد داده، خیلی حرف واضحه، همه موافق بودند، رئیس جمهور از طرف همه تعهد داده. تمام. 🔶ضمن اینکه همه میدونیم دیگه که در شعام همه به جز یک نفر، به تفاهم رای مثبت دادند، این یعنی همه موافق بودند دیگه. 🔷هیچ پا فشاری نبوده، اگر پافشاری بوده، از طرف همه بوده.. حالا برید ببینید تو شعام چه کسانی هستند، از فرماندهان نیروهای مسلح تا سران قوا و و ... اینجوری که خوارج دارن بازیتون میدن، پس کل شعام داشته خیانت میکرده😁
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶رئیس مجلس: گوش‌به‌فرمانیم، وظیفهٔ محول‌شده به ما توسط مقام معظم رهبری، پیگیری تحقق شروط و بندهای تفاهم است 🔷در صورت بدعهدی، پیمان‌شکنی و زیاده‌خواهی طرف مقابل هیچ تردیدی در پاسخ کوبنده به دشمن نداریم. 🔶یک‌بار در جنگ سیلی خوردند، اگر بخواهند دوباره همان مسیر را بروند سیلی محکم‌تری خواهند خورد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF