eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
sajedifr - ایتاzyarat ashura 01.mp3
زمان: حجم: 44.6M
زیارت عاشورا باصدای : امیرحسین ساجدی اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
برسه به دست حمید رسایی! 1️⃣بسته بودن صحن علنی مجلس، تصمیم یک جایگاه قانونی امنیتی کشوره. به نام شورای عالی امنیت ملی یعنی یک جایگاه قانونی، بنا به مصالح امنیتی که ما عموما ازش بی‌خبریم، یک تصمیم قانونی گرفته... 2️⃣جلسات صحن علنی به صورت مجازی در حال برگزاریه و کار زمین نمونده عملاً. کمیسیونها هم که از قبلتر مشغول به کار بودند... 🔰آقای رسایی اعلام کردن ما خلاف قانون، میخوایم خودمون مجلس رو باز کنیم! اگه باز نکنین همونجا توی پیاده رو صحن علنی رو برقرار میکنیم! صحنی که الان به صورت مجازی در حال برگزاری است!! ✅مثل این میمونه که الان که دانشگاه‌ها با دستور مقامات امنیتی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار میشن، یه استاد دانشگاه بیاد بگه دانشگاه رو اگه باز نکنین که حضوری بریم سر کلاس، همونجا توی پیاده رو کلاس رو برگزار میکنیم!! در حالی که به صورت مجازی امکان برگزاری اون کلاس هست! ♨️به این کار این استاد چی میگن؟!! ❌به کار حمیدآقای رسایی چی میگن؟!!
🔺فتنه همین است؛ شاخ و دُم که ندارد! 🔹یادتان هست آن روز که شورای نگهبان را میکوبیدند، و ما میگفتیم این کار غلط است؟ 🔹آن روز که وزارت اطلاعات را زیر سوال بردند و به بهانه انتقاد، بی جهت دست به تخریب اطلاعات سپاه زدند؟ 🔹آن روز را که خبرگزاری های رسمی کشور، هر یک را به کسی نسبت دادند، و با قرار دادن آنها در دو قطبی های سیاسی اعتبار آنها و رسمیت شان را منهدم کردند؟ 🔹یادتان می آید که حتی از رسانه های بیت رهبری هم نگذشتند، و سایت دفتر امام شهید را سایت مهدی فضائلی نامیدند؟ 🔹آن روز که فرماندهان شهید ما را بیانیه خوان و دیپلمات و ترسو نامیدند که یادتان نرفته؟! 🔹یادتان که هست، وقتی میگفتیم تخریب شورای عالی امنیت ملی بی جهت نیست، و یحتمل در راستای اعتبار زدایی از ارکان نظام است؟ 🔸امروز هر آنچه پیش بینی کردیم اتفاق افتاده و مردم انقلابی نسبت به همه اینها تردید دارند، اما ادعاهای فلان بلاگر را چشم بسته قبول میکنند. حرفی را از فرمانده ارشد سپاه، از نماینده ولی فقیه در سپاه، از فرمانده ارتش نمیپذیرند، اما آنچه بلاگر مشکوک لندن نشین میگوید را قبول دارند! 🔸حالا خودِ خودِ فتنه است، و هم اکنون همه ما در میانه آن قرار داریم، غبار همه جا را فرا گرفته و هیچ چیز به وضوح دیده نمیشود؛ خوب را بد، و بد را خوب میبینیم؛ شاخص ها را گم کرده ایم؛ حتی رهبری که پیامی میدهند، هر کسی آن را با تفسیر بلاگر مورد علاقه اش میفهمد! 🔸آهای ملت! دیدید عمار بودن به شعار نمیشود؟ دیدید سوراخ غربال چقدر گشاد است و چه آدم های گُنده ای را از خود عبور میدهد؟ 🔸در روز روشن مسئولان خدوم نظامی و سیاسی کشور که امتداد یاران شهید خود هستند را خائن و کودتاچی معرفی میکنند؛ این شکایت را جز نزد خدا، به کجا میتوان برد؟ جانشان را کف دست گرفته، از یک طرف در حال مبارزه با کید دشمن و از یک سو آماج سنگ های خودی قرار گرفته اند. مگر دنیا چه ارزشی دارد که یک انسان با سالها مجاهدت بخواهد خود را در موقعبتی قرار دهد که هم از خودی بخورد و هم از دشمن؟ نهایتش چه میتواند باشد؟ 🔸همه با هم خائن شدند؟ همه فرماندهان دروغ میگویند؟ سران قوا در پی تحمیل شکست به ملت اند؟ نهادهای امنیتی و حاکمیتی رهبری را منزوی کرده و به او دروغ میگویند؟ تا کجا میخواهید پیش بروید؟ مرزی هم برای این رفتارهایتان آیا هست؟ چند شمخانی و لاریجانی دیگر باید بدهیم تا به هوش آیید؟ 🔸رهبری روزانه با فرماندهان و مسئولان ارشد کشور در ارتباط است، آمار و گزارش میگیرد، دستور صادر میکند، جلسه میگذارد، تبیین میکند و رهبری مینماید، آن وقت شما میگویید رهبری را دور میزنند؟ حتی توضیحات سپاه را هم نمیپذیرید؟ مگر خمینی کبیر نگفت اگر سپاه نبود کشور نبود؟ مگر این سپاه و این ارتش و این سربازان بی نشان و نشان دار پاسدار این مملکت نیستند؟ 🔸آیا برایتان سوال نشده که "مگر میشود همه سران و فرماندهان جان بر کف و معتمدین و منصوبان رهبری شهید و رهبری جدید، و اعضای شعام مسیر را اشتباه رفته باشند، بی اطلاع از امور باشند، دلباخته این مملکت و رهبری الهی آن نباشند؟ 🔸این البته مختص امروز نیست؛ امروز فقط شدت آن بیشتر شده است؛ در واقع این فتنه غبارش غلیظ تر است، و گرنه قبل از شهادت آقا نیز همین حرف ها بود، و آقا همه را رد کردند؛ فرماندهانی که عده ای آنها را بی غیرت خواندند همه شهید شدند؛ بعضی هایشان حتی در کنار آقا به شهادت رسیدند، و این نکته که فرماندهان بطور مستمر با رهبری در ارتباط اند یک واقعیت است؛ ما که نمیگوییم به غربگرایان اعتماد کنید؛ میگوییم هر آنگاه غباری فضای سیاسی کشور را فتنه گون کرد، نگاهتان حداقل به فرماندهان و پاسدارانمان باشد. 🔸یک انقلابی عاقل، یک مومن و مسلمان و شیعه دلسوز ایرانی، باید شاخص ها را بشناسد؛ رهبری که نمیتواند بابت هر بحث ریز و درشتی با شما حرف بزند؛ من نمیدانم برخی چهره ها را چقدر دوست دارید، چقدر قبولشان دارید، ولی بنده اگر بین ادعای برخی سیاسیون و نهاد مقدسی چون سپاه مخیّر شوم، قطعا دومی را انتخاب میکنم. این روزها هم از سر این ملت خواهد گذشت و هیچ دشمنی هم هیچ غلطی نخواهد کرد، اما طوری رفتار کنید که فردا روز اگر به یاد امروز افتادید از اشتباهات خود شرمنده و خجالت زده نشوید! @Ansari_rahim
🔶یا بدر یا کربلا.... ☘یادداشت حاج رمضان ۲ روز قبل از شهادت بسمه تعالی اللهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجّل فرجهم از آن‌جایی‌که به وعده‌های الهی ایمان و یقین داریم و بارها مقام معظم رهبری، رهبر فرزانه متصل به عالم ملکوت، به امت یادآور شده و وعده الهی را با اطمینان دیکته فرموده‌اند، شکی به آن نداریم؛ چه از جنس بدرش باشد یا از جنس کربلائیش که حتماً ما ایمان داریم این انقلاب و نهضت برای تمهید عصر ظهور خلق شده و ان‌شاءالله مقدمه ظهور حجّت‌الله‌اعظم برای تحقق هدف خلقت و آن برافراشتن کلمه و پرچم توحید و عبادت عالم و عالمیان از خالق و معبودشان خواهد بود. با آرزوی سلامتی و موفقیت و کسب رضای حضرت حق تعالی التماس دعا برادرتان رمضان اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مختارنامه تکراری نمی‌شود... بازیگران جدید مختارنامه اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
روسیه از خنثی شدن طرح یک حمله تروریستی در پیاتیگورسک خبر داد 🔹سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، طرح یک حمله تروریستی دو مرحله‌ای علیه نیروهای انتظامی در شهر پیاتیگورسک که توسط سرویس‌های ویژه اوکراین برنامه‌ریزی شده بود، خنثی شده و دو شهروند روس بازداشت شدند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍عمده کسانی از اقشار مردم که متاسفانه تحت القائات و سیاه‌نمایی‌های افراد به ظاهر انقلابی، دچار سوء ظن به مفاد تفاهم‌نامه شدند، در تحلیل‌هاشون یک ایراد کلی دارند: 🔶معیار قرار دادن افراد برای تشخیص حق، اون هم افرادی که جز حرف زدن و انتقاد با پُزِ انقلابی، هیچوقت هیچ کارنامه‌ی دیگه‌ای نداشتند. 🔷متاسفانه ظاهر متعبد و انقلابی این افراد، باعث پذیرفته شدن کنشگری سیاسی‌ و تحلیل‌هاشون در ذهن مخاطب میشه. ادامه👇
جبهه سایبری عصای موسی'
✍عمده کسانی از اقشار مردم که متاسفانه تحت القائات و سیاه‌نمایی‌های افراد به ظاهر انقلابی، دچار سوء ظ
☘امام شهید خامنه‌ای: « همان طور که امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) فرموده بود: «لا یعرف الحقّ بالرّجال»؛ با چهره‌ها نمیشود حق را تشخیص داد. یک چهره‌ی موجه محترم است، مورد قبول است، مورد تکریم است؛ اما او نمیتواند شاخص حق باشد. گاهی چهره‌ی موجهی مثل بعضی از صحابه‌ی پیغمبر راه را عوضی میروند، اشتباه میکنند. باید حق را شناخت، باید راه را تشخیص داد تا بفهمیم این شخص حق است یا باطل. هر که از این راه رفت، حق است؛ هر که از راه حق نرفت، مردود است. حق را باید شناخت. ۱۳۸۹/۰۸/۰۲ » 🔶امروز رهبری فرمودند که: « از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. » 🔷حالا هر کسی که خلاف این حرف عمل کرد، یعنی به جای خواستن این شروط، دائما رد کردن این شروط رو تبلیغ کرد، مسلما در راه حق نیست، هر کس میخواد باشه. 🔶یا رهبری فرمودند: « مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند » 🔷خب امروز هر کس که مسئولین رو دارای سوء ظن، غیر دلسوز و واداده معرفی کند، قطعا در خط رهبری نیست و باطل است. ادامه👇
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌خصوصیات خوارج از زبان شهید مطهری: ۱_ روی عقیده کار میکردند ۲_ متنسک و متعبد بودند ۳_ جهالت و نادانی زیاد اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا