❌خیلی قبل از انتخابات متوجه این رویکرد غلط شدم. نه به شخص اشاره کردم و نه ضدیتی وجود داشت؛ پس از انتخابات هم نبود که قاه قاه بخندند و بگویند انتقاد شما از ناراحتی است. متاسفانه شد آنچه نباید میشد! حالا مردم بهتر میفهمند مبداء این خسارت همان "اما"ی کذایی بود. امایی که گران تمام شد! امایی که پس از انتقادات، با ویرایش چندباره هم از ماهیت زهرآلودش کم نشد و سرانجام نیش تفرقه عید سیاسی ایران را در کام ملت تلخ کرد!
عبدالرحیم انصاری
✖️پ.ن خداروشکر یواش یواش داره رو بازی میکنه...یخورده دقیق علمی عمیق وجدانی و غیرتی به مسئله نگاه کنید،ببینید مخاطب اما و اگرش کسی جزء رهبری هست یا نه؟ اینبار واقعا فرق میکند هنوز اول راه است...بدتر از احمدی نژاد ها در راه است..
#نفوذ
#اینبار_رهبری
#انجمن_حجتیه
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگی
برای همه ی شهیدان سرزمینم با زبان مادری💔
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
امیرحسین ساجدی @SAJEDIFRلاتحزن قولهم....mp3
زمان:
حجم:
2.6M
از چی میترسی دوست من؟
(یونس۶۲)
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶🔷اینکه بعضی موقع ها دلت میشکنه خیلی ام بدک نیست..
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
امیرحسین ساجدی @sajedifr4_5969640336803240025.mp3
زمان:
حجم:
2.5M
🔶🔷اینکه بعضی موقع ها دلت میشکنه خیلی ام بدک نیست..
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از عَسَــــلِ دَرْمــــانــیِ مِیرْاَبُوالْقاسِــــم🍯🏺
دم آقا تهرانی ها و قالیباف ها گرم که ولایی رفتار کردن و فحاشی نکردن و تهمت نزدن 🌹❤️
#تقوا_یعنی_اطاعت_ازمولاخامنه_ای
@asalchopan