eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.2هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶همین تعداد فرستادم بسه خودتون پاک کنید حال این بی شرفارو بگیرید🔷
🔶همه پسرانش،زندگی‌اش بودند خانم صفیه گلزاری مادر ۹ شهید ( ) است که ساکن جزیره هرمز است. شهدای این خانواده در عملیات‌های خیبر، فتح‌المبین، والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ بوده و آخرین شهید نیز دختر اوست که در جنایات آل سعود در سال ۶۶ در حج خونین مکه به شهادت رسید. و اینگونه شد که «زن» «زندگی»اش را داد تا ما «آزادی» داشته باشیم😞 نیمی از این پیامها واقعیست و نیم  دیگر آن حقیقت  دارد🔺عضوشید🔻 @MOSES313STAFF🔶🔷
🔶دی جی کالا بعد از همراهی در اغتشاشات کسی بهش چیزی نگفت در حد تذکر و اینا 🔷بعد عکس رهبری رو به تمسخر گرفتن‌بازم خبری از مسئولی چیزی نشد.. و حالا به عکس ها توجه کنید.. کارمندان خانم دیجیکالا توی آینه های این شرکت عکس بی حجاب میگیرن و دیجیکالا هم با تشویقشون تبلیغ بدحجابی میکنه،هیچکس پیگیر این شرکت ها نیست؟ واقعا کی مسئول رسیدگی به این پلتفرم های دی جی کالا ، روبیکا و دزدی های دیوار هست.. نیمی از این پیامها واقعیست و نیم  دیگر آن حقیقت  دارد🔺عضوشید🔻 @MOSES313STAFF🔶🔷
سلام خوبید لطف کنید به اعضای کانالتون بگید از داخل برنامه های بازار یا مایکت این برنامه رو گزارش کنن تا هر چه زودتر پیگیری بشه و پاک بشه. ممنون 🙏🙏🙏
چه میدان انقلاب، چه شلمچه، چه دمشق....!! چــــــــه فضای مجازی!!! فرقی ندارد... هر جا حرف انقلاب باشد ما هستیم!!!! در ابابیل بر علیه دشمنان و رسانه های تروریستی، اقدام عملیاتی انجام می‌دهیم(ریپورت، کامنت، دایرکت و...) عضویت در کانال ابابیل https://eitaa.com/joinchat/3382640877C5469feb1de
برید تو این کانال بترکونید👆
شدت پیام ها زیاد بود دیگه برای بقیه رو نزاشتم کانال خدا خیرتون بده ایشالا که به گوش مسئولین برسه
نظر مخاطب سلام بزرگوار کلاسای درس دخترم در روبیکا برقرار میشه این قضیه به کی برمیگرده دقیقا باید یقه کدوم شخصی رو بگیریم روبیکا یه کشیده محکم زده تو گوش اینستاگرام گفته آرام بخواب که من هستم از شدت ولنگاری محتوایی عرض میکنم. لطفا منعکس بفرمایید شاید کسی فکری کرد.