eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶چرا هنوز عده ای نمیخوان که بساط دو قطبی در جامعه جمع بشه؟ واقعا چرا؟ 🔷با اینکه رهبری بارها تکرار کردن اتحاد حفظ شود و در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه از اتحاد مردم تشکر کردن باز این جماعت دارن رو تفرقه و لجن پراکنی بر علیه ارکان نظام تلاش میکنن تا مجدد ملت نسبت به نظام و مسئولین بد بین بشن.. 🔶آیا بنظر شما در این شرایط دارن امید تو جامعه تزریق میکنن یا ناامیدی 🔷مگه آقا نگفت هر حرفی زده نشه مگه نگفت ناامید کردن مردم خیانت به نظام و کشوره خب الان چرا دارید با ذهن مردم مخصوصا قشر انقلابی بازی میکنید، میخواید به چی برسید؟ این لجن پراکنیه یا مطالبه گری؟ آقا مگه نگفت انصاف رو رعایت کنید.. مگه نگفت پازل دشمن رو تکمیل نکنید🤦‍♂ رو زمین دشمن بازی نکنید.. الان مردم نسبت به نظام بد بین بشن، چهار روز دیگه مثلا جنگ هم شد همین مردم با دروغ های شما پشت نظام رو خالی کردن و دشمن براحتی تونست فتنه داخلی و خارجی براه بندازه و کشور رو تجزیه کنن، شما میای جواب پس بدی؟ یقه کیو باید بگیریم؟ همین شماها وعده صادق ۲ رو گفتید تعلل شده تو همه کانال هاتون هشتگ تعلل زدید همین شماها بودید گفتید رئیس مجلس عمدا لایحه حجاب رو تصویب نمیکنه... تهش چیشد آقا اومد گفت نه تعلل میکنیم ن شتاب زده عمل میکنیم خیلی ها از پشت پرده خبر ندارن نمیدونن دارن چی میگن خیلی از مسائل محرمانس یا دکتر نبویان مگه نیومد گفت لایحه حجاب به رئیس مجلس ربطی نداشته و ۸۰درصد چیزهایی که به قالیباف میبندن دروغ محضه.. شما چکار کردید؟ مجدد اومدید گفتید تعلل شده و به دکتر نبویان هم حمله کردید، کسی که تو خط فکری شما بود اما الان... (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
چرا رهبری هر سری میاد امید به جامعه میده عده ای میان با بلاگری و صحبت های خام و نپخته تیشه به ریشه اعتماد یک ملت میزنن.. والله قسم اعتماد نباشه مردم از نظام و مسئولین ناامید بشن، دشمن ذره ای متوجه بشه تمام مهره هاشو مجدد فعال میکنه تا بتونن با جنگ داخلی جنگ خارجی رو هم رقم بزنن، از داخل باید سرگرم باشیم که بتونن از خارج براحتی هرجارو دوست داشتن بزنن.. نکنید این کارهارو والله قسم چوب میخورید.. فرماندهان رو هم تا میتونستید قبل جنگ تخریب کردید و همجوره بهشون انگ زدید، الان شبانه روز تو کانال هاتون به نیت همون شهدا صلوت میفرستید🤦‍♂ با شهید مظلوم رئیسی چه کردید؟ خوارج خیلی وقته ظهور کرده و تنها کسانی که میتونن راه اصلاح طلبان رو مجدد به نظام و دولت باز کنن با تندروی های همین جماعته..جریان اصلاحات با گندکاری های روحانی و ظریف خشک شده، خوارج دارن تو ذهن مردم مخصوصا قشر خاکستری مجدد مومنین رو تندرو و افراطی جلوه میدن تا راه اصلاحات احیا بشه و باز برگردن به بدنه نظام..ایناام آخرین روزهای خوبشون رو دارن سپری میکنن، با تمام قوا کمر بستن که با خوارجی جماعت مجدد مومنین رو از چشم همه بندازن.. خوددانید.
یکی به اسم پاسخ به شبهات یکی به اسم جهاد تبیین یکی به اسم بصیرت ☝️☝️☝️این شبهات دروغ که باعث تخریب نظام هست رو دارن منتشر میکنند، والا حداقل اهل تحقیق باشید این حجم کپی برداری صحیح نیست که ندانسته نشرش بدیم.. 🤦‍♂ عکس باز شود
✖️ظریف: مردم از موشک مهم ترن ✖️سلاح اتمی به درد ما نمیخورد و نباید توهم قدرت داشته‌باشیم سیاست آمریکا هرگز فروپاشی ایران نیست/مردم از موشک مهم‌تر است 🤦‍♂🤦‍♂🤦‍♂🤦‍♂🤦‍♂تا مریخ خاک تو سرت (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
امروز صحبتی از دختر شهید سلامی پخش شد که گفت: پدرم در سه‌ماهی که میان وعده صادق یک و دو فاصله بود، فقط سی دقیقه به منزل آمدند؛ آن‌ هم برای آن‌که به همسایه‌ها خودشان خطری را که ممکن است سکونت در آن‌جا برایشان داشته باشد، گوشزد کنند. وضعیت اکثر شهدای ما، خصوصاً فرماندهان شهیدمان در این ماه‌ها و سال‌های اخیر به همین صورت بوده است. اما عده‌ای کم‌خِرَد، با ژست دلسوزی و انقلابی‌گری، مانند زمان حیات این عزیزان، دست از تخریب و توهین به آن‌ها برنمی‌دارند. کسانی که بزرگ‌ترین اقدام نظامی‌شان نهایتا شرکت در میدان تیر و چهارشنبه‌سوری بوده... بیچاره آن بخش از امت حزب‌الله که این‌ها را به عنوان مرجع فکری خودشان پذیرفته‌اند. بررسی کنید که سهم زیادی از تذکرات آقا در دو سال گذشته به کدام گروه بوده است؟ به آن‌ها که شهادت سید حسن را به خاطر تعلل ایران می‌دانستند، به آن‌ها که نیروهای نظامی را متهم به ترس و عافیت‌طلبی می‌کردند، به آن‌ها که می‌گفتند ایران پشت جبهه مقاومت را خالی کرده است. آیا بعد از تذکرات صریح آقا این‌ها اصلاح شدند؟ خیر؛ حتی بعد از شهادت باقری و حاجی‌زاده و سلامی و ... هم به آن‌ها رحم نمی‌کنند. اگر ضدانقلاب و منافق بودند، دلمان نمی‌سوخت؛ ولی این‌ها خودشان را اصل و اساس انقلاب می‌دانند و سایرین را اهل مماشات، ترسو و مصلحت‌اندیش... و متاسفانه دکان تحلیل هایشان هم این روزها پر رونق است. مکنونات/حسام‌الدین براتی عضو کانال هستی؟👇 🇮🇷 @soheil_salimi 🇮🇷
‌شکلاتا به جون هم افتادن
گول خنده هاشوووو نخوریااا گازش مثل منگنه میمونه
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹چقدر تو شناساندن قهرمانان واقعی کشورمان کوتاهی کرده ایم!!!😔 # سیدالاسرا
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 چرا اصلاح‌طلب‌ها سالگرد برجام رو جشن نمی‌گیرن؟! دکتر باقری (Ⓜ️)@MOSES313STAFF