هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
❌الان حاکمیت کدام روش رو انتخاب کرده و در حال اجراست؟
🔶مدتها روش تثبیت اجرا میشد و هر دفعه که دولت توان پرداخت یارانهی ارز ترجیحی رو نداشته و چاپ پول زیاد شده، فنر دلار پریده و قیمتش سر به آسمان کشیده، همچنین پرداخت ارز ترجیحی به واردکنندهها و دلالها، سودهای کلان رو به جیب آنها و مفسدین ریخته.
🔷از سال ۱۳۹۵ به بعد، مجلس تصویب کرد که راه غلط گذشته متوقف شود و به سمت روش شناور مدیریت شده برود.
🔶دولت ارز ترجیحی کالاهای غیراساسی رو حذف کرد اما برای اینکه در این تغییر ریل به قشر آسیبپذیر جامعه کمتر فشار بیاید ارز ترجیحیِ کالاهای اساسی رو به یکباره قطع نکرده و به مرور زمان و خیلی کمکم کاهش میدهد و همچنین یارانه و کالابرگ پرداخت میکند.
🔷مسلما کسانی که از رانت ارز ترجیحی بهرههای چند هزار میلیاردی میبردند، آرام نخواهند نشست و کارشکنیهایی خواهند کرد، یا مثلاً صنایع بزرگ صادر کننده، تلاش خواهند کرد ارز حاصل از صادراتشان را تا جایی که میتوانند در بازار گران بفروشند...
🔶اما همهی این کارشکنیها نباید باعث شود که ما از راه درست برگردیم بلکه باید جلوی کارشکنیها را گرفت و موانع را از سر راه برداشت....
☘رهبر انقلاب حذف ارز ترجیحی را کار لازمی دانستند، شهید رئیسی همینطور، قانون مجلس که باید ریل دستگاههای اجرایی باشد همین را میگوید، دولت پزشکیان هم در سیاستهای اقتصادی دنباله رو دولت شهید رئیسی است..
🔷باید صبور بود، به قول امام خمینی ره و امام خامنهای کار اجرایی سخت است، به دولت کمک کنیم.
🔶امثال یاسر جبرائیلی که طرفدار پرداخت ارزترجیحی و تثبیت قیمتها و قیمتهای دستوری هستند، دائما با شعار ثابت نگهداشتن قیمتها مردم را از ریاست های کلی نظام و برنامهریزی مسئولین و آینده دولت ناامید میکنند و فریب میدهند.
🙏مواظب اینها باشیم.
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆حتما ببینید
این گزارش سال ۱۴۰۲ تهیه شده و به این میپردازد که چرا تثبیت نرخ ارز غلط بوده و چرا رئیس مجلس سیاست تثبیت نرخ تسعیر ارز را غیرقانونی دانست؟
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 امام هادی عليه السلام: نافرمانى پدر و مادر كمبود را به دنبال دارد و به خـوارى مى كشـد.
🏴 فرا رسیدن سالروز شهادت جانسور حضرت علی النقی امام هادی علیهالسلام را تسلیت میگوییم.
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه
می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘ رهبر انقلاب: اگر تلاش حضرت هادی علیهالسلام نبود این معارف منحصر به فرد در زیارت جامعه کبیره را نداشتیم.
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه
می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘حجت الاسلام #راجی:
دستورالعمل مهم رهبری برای حل مسئله بیحجابی چیست؟
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
26.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶اولین فردی که به جای امام، نائب انتخاب کرد چه کسی بود؟ 🤔
🔷آیا نائب امام، معصوم است؟
🔶ولی یک جامعه چگونه باید اداره شود؟ آیا میتوان در ادارهی جامعه ایدهآلگرا بود؟ 🌱
☘امام هادی(ع) ساختاری در مدیریت جامعه طراحی کردند که جامعه بتواند بدون حضور مستقیم امام، راه درست را “تشخیص” دهد 🕊
#امام_هادی #نائب_امام
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه
می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶سردار رادان به تاجیکستان سفر کرد
🔷فرمانده کل انتظامی امروز سه شنبه با هدف توسعه و گسترش همکاریهای دوجانبه در حوزههای پلیسی و انتظامی به تاجیکستان سفر کرد.
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤦♂ترامپ در جواب بحران مسکن در امریکا و نیاز جوونها به خونه خیلی صریح میگه نمیتونیم خونه بسازیم چون بخش بزرگی از دارایی ثروتمندان ارزش خونههاییه که دارن و با ساخت خونههای جدید ارزش خونههای اونها پایین میاد و ثروتشون کم میشه.
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶لاریجانی: شریف زارچی از دایره علم خارج شده است
🔷مدیر پژوهشگاه دانشهای بنیادی در بازخوانی حرکت علمی کشور در حوزه دانش های بنیادی: زارچی که می بینید که چرت و پرت میگوید از خانواده متدین است از دایره علم خارج شده است.
🔶شریف فقط زارچی نیست بلکه مجموعه ای از علم است.
🔷مجموع علم و دین باید با یکدیگر باشند
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
seyyed hashem al heidari3.mp3
زمان:
حجم:
33.1M
✅ مشکل اصلی ما در خواص انقلابی و ولایی ماست
🔺هشدار بسیار مهم سرباز ولایت در جبهه مقاومت سید هاشم الحیدری
🔹 دشمنان مقاومت به شما القا میکنند که فقط در ایران گرانی است اما در همه جای دنیا گرانی هست
🔹بسیاری از تحلیل های سیاسی نسبتی با مبنای فکری و تصریحات رهبری ندارد
🔹 ما الان وسط جنگیم، نباید فقط نقاط ضعف ایران را گفت، نقاط قوت را چرا نمیگوییم؟
🔹چرا به صریح بیانات رهبری توجه نمیکنیم؟
🔹دیدید در موضوع وعده صادق، نظام و فرماندهان را در جبهه انقلاب متهم به تعلل کردند
🔹 بعضی ها میگویند رهبری مجبور هستند که یک حرفی را میگویند
🔹تا شهید رئیسی بود خواص ایشان را همش نقد میکردند، بعد کار به جایی رسید که رهبری فرمودند دلم برای رئیسی سوخت
🔹 چند نفر از ما در جهاد تبیین، روایت پیشرفت ایران مورد نظر رهبری را جدی گرفتیم؟
🔹چند بار رهبری موضوع جهاد تبیین را تکرار کردند؟
🔹گرانی و مشکلات اقتصادی در کل دنیا امروز هست، بدانید با اطلاع عرض میکنم دشمنان دارند القا میکنند فقط در ایران گرانی هست
🔹 چرا فقط نقاط ضعف را روی منبرها میگوییم؟ خواص حزب اللهی چرا نقاط قوت را نمیگویند؟
🔹جهاد تبیین را با تکرار فسادها و چالش ها اشتباه گرفتیم
🔹آیا کل ایران را بی حجابی برداشته؟ چرا دائم روی این تمرکز کردیم؟
🔹امروز یک صدای واحد از فعالان انقلاب و اهل منبر و مداحان باید به گوش ملت های مقاومت از داخل ایران برسد.
🔺سخنان دبیرکل جنبش مقاومت عهدالله عراق در جمعی از فعالان رسانه های داخلی- قم آبان ۱۴۰۳
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه
می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF