eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.2هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶پزشکیان: کریدور آستارا-رشت، شلمچه-بصره و به احتمال قوی زاهدان-چابهار را امسال تمام می‌کنیم. در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷پزشکیان: باید اختیارات به استان‌ها واگذار شود 🔹باور و اعتقاد ما این است که باید اختیارات در استان‌ها واگذار بشود که این‌ها بتوانند کارهایشان را انجام بدهند و نیازی به این نباشد که برای هر کاری استاندار یا فرماندار یا رئیس دانشگاه یا مدیرکل بیاید تهران و بخواهد اجازه بگیرد. در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
49.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌لحظه حرکت ماهواره‌های ایران به‌سوی سکوی پرتاب در روسیه 🔹 پرتابگر فضایی «سایوز ۲.۱‑بی» با سه ماهواره ایرانی طلوع۳، ظفر۲ و کوثر ۱.۵ از مجموعه فنی پایگاه فضایی واستوچنی خارج شد و مسیر سکوی پرتاب را در پیش گرفت. 🔹 این پرتابگر در کنار محموله ایران، ده‌ها ماهواره دیگر را نیز در خود جای داده و قرار است طبق برنامه، عصر فردا ۷ دی‌ماه (۲۸ دسامبر) ساعت ۱۶:۳۸ به وقت ایران، مسیر خود را به‌سوی مدار زمین آغاز کند. در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
سلام عزیزان هرکسی دوست داشت یه صلوات با ۱۰۰ حمد امشب هدیه به حضرت ام البنین ع بکنه🙏 التماس دعا
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶اعتراض حاج قاسم به خریدن میوه!!! 🔷برشی از سخنرانی 🔶 ۷ روز تا سالروز شهادت در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
☘ أَنْتَ كَهْفِي حِينَ تُعْيِينِي الْمَذَاهِبُ فِي سَعَتِهَا وَ تَضِيقُ بِيَ الأَْرْضُ بِرُحْبِهَا... 🔶تو پناهگاه مني زمانی كه راهها با همه وسعتشان درمانده ام كنند، و زمين با همه پهناوری اش بر من تنگ گيرد...
🔶بهرام بیضایی درگذشت 🔷بهرام بیضایی کارگردان، نمایشنامه‌ نویس ایرانی در سن ۸۷ سالگی و در روز تولدش درگذشت. در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶دکتر سید مصطفی خوش چشم: در میانه جنگ، پیشنهاد مذاکره برای تسلیم ایران را داده بودند در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
خوشا به حال ‌ مردمی دارد که با تمام اختلاف نظرها، تا آخرین قطره خون، به پای دفاع از وطن خود در برابر دشمنان می ایستند
🔶 از همون اول انقلاب دشمن هدفش این بوده که مردم رو از ارمان های انقلاب دور کنه و اونهارو نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنه؛ برای هدفش هم میلیون ها و میلیارد ها دلار خرج کرده! 🔷وقتی دشمن میبینه با حضور و مشارکت در انتخابات و راهپیمایی ها و .. تلاشش بی ثمر بوده ناامید میشه. 🔶دشمن وقتی ناامید بشه، از گرفتن خیلی از تصمیمات و برنامه ها برعليه ایران، منصرف میشه و این هدف ماست. 🔷حالا ببینیم حضرت ِ اقا چی فرمودند در رابطه با مشارکت در انتخابات: 🔶من چند نکته درباره‌ی اهمّیّت حضور مردم عرض بکنم 🔷لکن قبل از اینکه این نکات را بگویم، مایلم به این آیه‌ی شریفه‌ای که در سوره‌ی مبارکه برائت است -آیه‌ی ۱۲۰- اشاره کنم، که جزئی از این آیه و تکّه‌ای از این آیه، این قسمتی است که میخوانم: 🔶 وَلایَطَئونَ مَوطِئًا یَغیظُ الکُفّارَ وَ لا یَنالونَ مِن عَدُوٍّ نَیلًا اِلّا کُتِبَ لَهُم بِهٖ عَمَلٌ صٰلِح . 🔷 مضمون این دو فقره‌ای که از این آیه خواندم، به طور خلاصه این است که هر عملی و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است. 🔶می‌بینید که دشمنان دین، دشمنان اسلام، دشمنان ایران با انتخابات شما بشدّت مخالفند، بنابراین اقدام به انتخابات یک عمل صالح است. 🔷همه‌ی کسانی که دنبال عمل صالحند اِلَّا الَّذینَ ءامَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحٰت میخواهند عمل صالح انجام بدهند، بدانند حضور در انتخابات یک عمل صالح از طرف اینها است." 🔶بیانات ِحضرت ِ آقا ؛ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF