بنویسید دراین قبر کسی رفته به خواب
که شده آرزوهایش همگی نقش بر آب (:
درپی یار روان بود ولیــکن افسوس
یار او بود خیالی فقط از جنس سرآب ..
زنده بودم به خدا هرچه کشیدم فریاد
نه کسی بود در این شهر نه فریاد رسی !
ولی الله وکیلی بچهها
با یه دونه جون ،
تا اینجایِ زندگی رو خوب دوام آوردیم .