eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.9هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️گلبال ایران قهرمان آسیا شد و سهمیه پارالمپیک گرفت 🔹در دیدار نهایی مسابقات گلبال قهرمانی آسیا تیم ملی ایران به مصاف کره جنوبی رفت و موفق شد این حریف را ۹ بر ۳ شکست دهد و ضمن بالا بردن جام قهرمانی، سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رهبر مخالفان ایتالیا: به نام کشور ما مردم فلسطین را نکشید «جوزپه کونته» نخست‌وزیر پیشین ایتالیا و رهبر مخالفان این کشور طی سخنرانی در پارلمان، خطاب به مقامات ایتالیایی: 🔹فورا انتقال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید. 🔹برای انجام این کار تنها به یک چیز احتیاج دارید؛ چیزی که آن را ندارید: شجاعت. 🔹به نام ایتالیا مردم غزه را نکشید.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حقیقت به تنهایی کافی نیست، با مردم رفاقت کنید!
تصاویری از لحظه پرتاب استارشیپ به فضا
قانون آفساید ونگر احتمال داره از فصل ۲۰۲۴_۲۵ اجرایی شه و این طوری هست که باید کل بدن بازیکن مهاجم از مدافع جلوتر باشه تا آفساید شه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تظاهرات مردم ایرلند جنوبی در حمایت از مردم غزه 🔹دوبلین پایتخت ایرلند جنوبی شاهد برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و مخالفت با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی بود.
عجیب‌ترین اپلیکیشن‌هایی که از وجودشان خبر ندارید! InstaMocks PhotoPills RunPee S.M.T.H ssLauncher Doofus Drop Sleep Sheep
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️لحظه فرار دیدنی گاومیش از آواره های قدرتمند کروکودیل
♦️ 🔹واکنش حماس به جنایت الفاخوره: این جنایات با چراغ سبز امریکا و سکوت ننگین جامعه جهانی انجام می‌شود. 🔹وزیر خارجه اردن: با نابودی حماس اسرائیل امن نمی‌شود. 🔹معوقات ۶ ماهه پرستاران به‌زودی واریز می‌شود.
🔴 کوییک R اتوماتیک فروش فوق العاده پذیرش ۳ خردادماه ۱۴۰۲ فاکتور گردید. ✅رنگ: نقره ای مشکی
♦️افزایش چراغ خاموش حقوق کارمندان دولت 🔹به اعتقاد برخی فعالان حوزه کار، به بهانه پرداخت‌های جدید در قالب مناسبت‌های مختلف عملا افزایش حقوق کارمندان دولت کلید خورده است. 🔹بر اساس ابلاغیه نیمه آبان سازمان اداری و اســتخدامی، به مناسبت هر یک از اعیاد مذهبی و روزهای خــاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود. 🔹وزیر کار در جریان امضای مصوبه مــزد ۱۴۰۲ متعهد شد که اگر در طول سال، حقوق کارمندان افزایش یافت، نسبت به افزایش دستمزد کارگران نیز اقدام شود. 🔹حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این موضـوع مصداق افزایش حقوق کارمندان دولت می‌باشد؟ در این صورت بایستی منتظر افزایش حقوق کارگران هم بود.