eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.4هزار دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️هزینه یک فنجان نوشیدنی لاکچری / نوشیدن چای و قهوه در کافه چقدر برایتان آب می‌خورد؟ 🔹در کافه‌های مرکز شهر تهران یک فنجان اسپرسو به طور میانگین ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار تومان، کاپوچینو ۷۰ هزار تا ۸۰ هزار تومان و کافه لاته ۷۵ هزار تا ۸۵ هزار تومان است. 🔹 اگر شما بخواهید با خانواده یا دوستان خود به کافه بروید و ساعتی در آنجا وقت بگذرانید، اگر تعداد شما ۴ نفر باشد سفارش ۲ قوری چای دونفره به همراه کوکی حدود ۳۰۰ هزار تومان برای شما خرج دارد و اگر کیک روز سفارش دهید باید پول بیشتری بدهید. 🔹اگر هم اهل قهوه خوردن باشید و بخواهید قهوه و متعلقات آن را سفارش دهید خرج شما تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
♦️سوال نمایندگان از علی‌آبادی درباره واردات خودرو 🔹« محمد رشیدی»عضو هیئت رئیسه مجلس سوال ملی «جلال رشیدی کوچی» و تعدادی از نمایندگان از علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو را اعلام وصول کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدیر کل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی: 🔹 آتش‌سوزی در حال مهار شدن بود اما ماهیت میعانات گازی باعث توسعه آتش‌سوزی شد 🔹این حادثه از ابتدا کنترل شد و هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت.
♦️ 🔹فرماندار کوهدشت: اجساد جانباختگان مرکز "انتقال نفت برداسپی" کوهدشت رویت شد. 🔹آزمون زبان MSRT که قرار بود ۲۴ آذر برگزار شود، در برخی حوزه‌ها به حدنصاب نرسید و لغو شد. 🔹سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: تشکیل ۲۶۶۵ پرونده مربوط به خودروسازی در تعزیرات 🔹رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که از ۱۵ مهرماه تا به امروز ۱۹۲ مسجد در نوار غزه تخریب شده است که بی‌سابقه است.
♦️ 🔹دادستان تهران از دستگیری تعدادی از مدیران منابع طبیعی تهران به اتهام رشوه خبر داد. 🔹رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش: در حال بررسی تغییر تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان هستیم. 🔹دبیر مرکز مطالعات جمعیت: بیشترین مهاجران ایرانی که مقیم خارج از ایران هستند به ترتیب در کشورهای امریکا، قطر، کانادا، کویت و آلمان ساکن هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وزیر کار در دانشگاه امام صادق گفته است: افزایش ۵۷ درصدی حقوق به نفع کارگران نبود و باعث ایجاد تورم شد!
♦️پلیس ادعای «شماره گذاری خودرو‌های توقیفی شرکت دبش» را تکذیب کرد 🔹پلیس راهور فراجا در پی انتشار اتهام غیر واقعی مبنی بر شماره گذاری خودرو‌های توقیفی شرکت چای دبش، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اگر نقل و انتقالی برای خودرو‌های شرکت مذکور صورت پذیرفته، مربوط به گذشته و فاقد دستور قضایی مبنی بر توقیف و یا عدم ارائه خدمات بوده است. 🔹­گفتنی است، پلیس راهور فراجا حق اقامه دعوی علیه انتشاردهندگان چنین اتهامات بی اساسی را در مراجع قضایی برای خود محفوظ می‌داند.
♦️ 🔹طحان نظیف: در حال بررسی لایحه حجاب و عفاف هستیم تا ببینیم ابهامات و اشکالات آن برطرف شده یا نه 🔹دبیرکل سازمان ملل: جنگ غزه اعتبار شورای امنیت سازمان ملل را تضعیف کرده. 🔹رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد درگیری در غزه تاثیری «فاجعه‌بار» بر مراقبت‌های بهداشتی داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فاجعه مقابل چشمان عروس؛ کشته شدن داماد وسط جشن عروسی 🔹در یک حادثه تراژیک در معان اردن؛ داماد حمزه الفناتسه بر اثر شلیک گلوله‌های یکی از مهمانان وسط جشن عروسی، کشته شد 🔹در پی این حادثه، پلیس با انتشار بیانیه‌ای در سوگ از دست دادن حمزه که یکی از نیروهای کارآمد پلیس معان بود؛ از شهروندان به صورت جدی خواست تا به شلیک گلوله در جشن‌ها پایان دهند 🔹بر اساس گزارش‌ها، در زمان وقوع حادثه، عروس در سالن حضور داشت و ناظر این اتفاق از پنجره مشرف به بخش مردان بود
♦️ابوعبیده: طی ۱۰ روز ۱۸ خودروی نظامی اسرائیل را نابود کردیم سخنگوی القسام: 🔹دشمن نازی صهیوینستی به حملات کور خود به ملت ما و انتقام از غیرنظامیان ادامه می‌دهد. 🔹پس از ۶۵ روز از نبرد طوفان الاقصی و بعد از سرگیری مجدد جنگ در دوره بعد از تبادل اسرا، ما همچنان در قبال آزادی صدها اسیر زن و مرد دیگر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی مسئولیت داریم. 🔹رزمندگان ما تاکنون موفق به نابودی ۱۸۰ خودروی نظامی ارتش صهیونیستی از جمله خودروهای نفر بر، تانک و بولدوزر در طول ۱۰ روز گذشته شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نوبخت: مجلس انتظار داشت ما تمام تحریم‌ها از خلقت آدم ابوالبشر تا اکنون را با مذاکرات هسته‌ای برداریم! محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی: 🔹هیچ‌گاه ادعا نداشتیم که می‌شود در شرایط تحریمی و با تداوم تحریم‌ها کشور را به توسعه مطلوب رساند. اما در دوره ویژه ترامپ که تحریم‌ها برگشت، نمی‌توانستیم. اما وقتی دوباره شرایط بهتر شد، باید از فرصت رفع تحریم‌ها استفاده می‌کردیم. 🔹اما مجلس کنونی اجازه استفاده از این فرصت ویژه را گرفت. مجلس می‌خواست تمام تحریم‌ها از خلقت آدم ابوالبشر تا اکنون را با مذاکرات هسته‌ای برداریم! 🔹نمی‌شود که با مذاکراتی که مربوط به مسائل و موضوعات هسته‌ای بوده، تحریم‌های مربوط به مسائل حقوق‌بشری و منطقه‌ای را رفع کنیم.
♦️ 🔹میرزازاده، نامزد برترین فرنگی‌کار سال ۲۰۲۳ جهان شد. 🔹استانداری لرستان: عملیات خارج کردن اجساد کارگران حادثه شرکت نفت ایستگاه برد اسپی کوهدشت به پایان رسید. 🔹ارتش اسرائیل کشته شدن ۴۲۵ نظامی خود را تأیید کرد.
📷جمجمه یک شتر ۲.۵ میلیون‌ ساله در تاجیکستان کشف شد 🔹باستان‌شناسان روس و تاجیکستانی جمجمه یک شتر متعلق به ۲.۵ سال پیش را در منطقه کوروکسای تاجیکستان کشف کردند. 🔹خبرگزاری تاس به نقل از باستان‌شناسان شرکت‌کننده در این کاوش اعلام کرد چنین اکتشافی آن هم در شرایط آب‌وهوایی تاجیکستان اتفاقی ویژه محسوب می‌شود. 🔹به گفته دانشمندان، جمجمه به اوایل عصر یخبندان یعنی ۲.۵ میلیون سال پیش بازمی‌گردد و کشف یک جمجمه کامل هم اتفاقی منحصربه‌فرد است، زیرا معمولاً بخش‌‌هایی از جمجمه یا استخوان‌ها کشف می‌شدند و تاکنون جمجمه یک شتر از این نوع کشف نشده است./اعتمادآنلاین
♦️تائید ابعاد خطرناک ناترازی انرژی در گزارش مرکز پژوهش ها 🔹کسری روزانه ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز ، ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۱۲.۵ هزار مگاوات برق 🔹به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس با تائید اطلاعات مطرح شده درخصوص ابعاد هشدار دهنده ناترازی انرژی در ایران اعلام کرد سه حامل انرژی گاز، بنزین و برق ناترازی وجود دارد. 🔹براساس این گزارش، ایران به عنوان دومین دارنده ذخایر اثبات شده گاز طبیعی در دنیا، در خصوص گاز به طور روزانه با ۳۰۰ میلیون متر مکعب کسری مواجه است. این در حالی است که در سال های اخیر مکررا شاهد هشدارهای جدی کارشناسان و ناظران بخش انرژی در کشور هستیم. 🔹مرکز پژوهش های مجلس پیش بینی کرده که به واسطه تداوم همین محدودیت های تامین انرژی و همچنین محدودیت ها در تامین ارز تولیدکنندگان، سال آینده، وضعیت رشد محدود در بخش صنعت ادامه خواهد داشت./ جماران
♦️ 🔹فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل اخلال در نظام اقتصادی با ۸ هزار میلیارد ریال تخلف ارزی خبر داد. 🔹معاون سازمان اداری استخدامی: نظام اداری در حال خالی شدن از نخبگان است/در برخی رشته‌ها مثل حقوقی‌ها و آی‌تی‌ها، نخبگان در آزمون‌های استخدامی شرکت نمی‌کنند. 🔹جروزالم پست: پهپاد رهگیر «کرار» مجهز به موشک مجید قابلیت جدیدی به پدافند ایران می‌دهد.
📷پست صفحه AFC فارسی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ دربی
♦️سهمیه سوخت این خودروها قطع می‌شود سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل: 🔹سهمیه سوخت ناوگانی که بیمه شخص ثالث نداشته باشند بعد از اطلاع‌رسانی و در صورت عدم تمدید بیمه، قطع خواهد شد. 🔹در حال حاضر اولویت برای خودروها و ناوگان گاز سوز، نفت بوده که در سیستم حمل ونقل عمومی میزان سهمیه آنها در مقایسه با سایر بخش ها بیشتر بوده است./باشگاه خبرنگاران
♦️ 🔹رئیس سازمان سنجش: ۹.۱ درصد ظرفیت ثبت‌نامی کنکور سراسری از ۳۰ درصد ظرفیت متعلق به خانواده ایثارگران است و بیش از یک سوم داوطلبان دارای رتبه زیر ۱۰۰ از خانواده ایثارگران هستند. 🔹طحان نظیف: قانون هنوز اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است. 🔹رسانه عبری: احداث نوار امنیتی در عمق نوار غزه هدف اصلی بعد از پایان جنگ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هواشناسی: در ۵۰ سال گذشته امروز گرم‌ترین روزِ تهران در این موقع از سال بود 🔹امروز حداقل دمای تهران ۹ درجه بود، امروز حداقل دمای تهران ۹ درجه بود. از دوشنبه تا چهارشنبه در جنوب استان تهران و برخی شهرستان‌های اصفهان، خراسان رضوی و استان مرکزی هوا آلوده خواهد بود.
🔺انتقادات صریح ظریف از «مجلس انقلابی»: این بدترین مجلس پس از انقلاب است / در شرایط کنونی نیاز به وسط بازی داریم محمدجواد ظریف در جمع زندانیان سیاسی پیش از انقلاب: 🔸اگر مجلس یازدهم نبود مردم به ۱۰۰ میلیارد دلار منافع برجام دست پیدا می‌کردند. 🔸اگر مصوبه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود ترامپ در سال ۲۰۲۱ به برجام بازمی گشت، ایران نفت می‌فروخت و تحریم‌ها برداشته می‌شد. 🔸مجلس یازدهم بدترین مجلس پس از انقلاب است. 🔸اگر مردم در سال ۹۸ پای صندوق رأی می‌آمدند نمایندگان فعلی انتخاب نمی‌شدند.
♦️جزییات شکایت تراکتور از ستاره استقلالی 🔹باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات شکایت از کاوه رضایی و روند پیگیری این پرونده در دادگاه CAS را تشریح کرد. 🔹به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو پیگیری‌های هواداران، به اطلاع می‌رساند: «کاوه رضایی فصل گذشته (۱۴۰۲ - ۱۴۰۱) با عقد قرارداد یک ساله به تراکتور پیوست و قراردادش را در نیم فصل مسابقات به صورت یک طرفه فسخ کرد که سازمان لیگ بدون دخالت باشگاه تراکتور، این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داد و این کمیته فسخ قرارداد کاوه رضایی را غیر موجه دانست و او را از بازی تا پایان فصل محروم کرد و در ادامه، کمیته استیناف نیز این حکم صادره را تائید کرد./خبرآنلاین
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): هرکس فقیر را در مال خود شریک گرداند و با مردم به انصاف رفتار کند، او مؤمن حقیقی است. امروز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۲۷ جمادی‌الاول۱۴۴۵ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳
♦️ورود سامانه بارشی به کشور از فردا 🔹امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل بارش باران همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی شده است. 🔹فردا با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطق غربی کشور رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی شده است. 🔹چهارشنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی گستره فعالیت آن اکثر مناطق نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد.