eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️مدارس اصفهان باز هم غیرحضوری شد 🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد. 🔹طبق مصوبه این کارگروه، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه، کلاس های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، شهر کاشان، شهرستان لنجان و شهرستان آران و بیدگل به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. 🔹کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.
♦️ 🔹سرمربی پرسپولیس: تمام اشتباهاتی که در دربی صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه پرسپولیس و دو امتیاز خیلی راحت را از تیم ما گرفتند. 🔹سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: بیش از ۷ هزار داوطلب انتخابات مجلس در سایت شورا ثبت‌نام کردند. 🔹بن گویر: باید هر روز یکی از اسرای فلسطینی را اعدام کنیم.
صادرات محصولات کشاورزی با کارت‌ بازرگانی یک‌بار مصرف 🔹رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران: ۸۰ تا ۹۰ درصد صادرات محصولات کشاورزی توسط واسطه‌های ایرانی و خارجی و از طریق کارت‌های یکبار مصرف اجاره‌ای انجام می‌شود.
دولت برای کاهش قیمت مرغ وعده داد قیمت اما افزایش یافت/آخرین نرخ بین کیلویی ۹۴تا ۱۰۴ هزار تومان 🔷معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش میزان جوجه‌ریزی تا ۱۴۰ میلیون قطعه تا پایان آذر خبر داده و گفته با تولید بیشتر، قیمت‌ها مناسب‌تر خواهد شد. لذا در هفته‌ها و ماه‌های آینده باید منتظر کاهش قیمت این محصول پروتئینی پرمصرف باشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان 🔴این درحالیست که علیرغم این وعده ها قیمت مرغ کماکان افزایشی است.
مدارس ابتدایی استان تهران غیرحضوری شد 🔹معاون استاندار تهران از تعطيلی کودکستان‌ها، مهدهای‌كودک و مدارس استثنايی در كليه مقاطع تحصيلی و همچنين غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی استان تهران به غير از رباط كريم، دماوند، فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا سه‌شنبه خبر داد.
🔺افرادی که سود سهام عدالت برایشان واریز نشد بخوانند 🔹️شرکت سپرده گذاری مرکزی برای آن دسته از دارندگان سهام عدالت که در این مرحله سودی دریافت نکرده‌اند، اقدامات لازم را تشریح کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌🔹دیوان عدالت اداری: افرادی که رای بازگشت به تحصیلِ آن‌ها صادرشده متقلب نیستند و دلیلی نیز بر وجود تقلب توسط آنان تاکنون ارائه نشده است. 🔹سازمان سنجش اما می‌گوید این افراد نتیجۀ کنکورشان شبهه‌ داشته. مثلا کسی که در کنکور ریاضی را ۷۰ درصد زده در آزمون مجدد ریاضی را منفی زده است.
♦️سفره شب یلدا گران‌تر از همیشه!| با حقوق کارگری می‌توان یلدا را جشن گرفت؟ 🔹بررسی میزان حداقل دستمزد کارگران و هزینه‌های یک مهمانی شب یلدا برای یک خانواده 4 نفره، نشان می‌دهد که در طول ۵سال اخیر سهم هزینه‌ها نسبت به حداقل دستمزد افزایش یافته است. 🔹به عنوان مثال امسال یک کارگر با حقوق ۷ میلیون تومانی باید حداقل ۲۰ درصد از حقوق یک ماه خود را برای برگزاری یک مهمانی ساده شب یلدا هزینه کند. 🔹هزینه یک سفره ساده شب یلدا شامل انار، هندوانه، شیرینی، آجیل و یک وعده غذا برای خانواده 4۴ نفره حدود ۱.۵ میلیون تومان محاسبه می‌شود.
♦️سفره شب یلدا گران‌تر از همیشه!| با حقوق کارگری می‌توان یلدا را جشن گرفت؟ 🔹بررسی میزان حداقل دستمزد کارگران و هزینه‌های یک مهمانی شب یلدا برای یک خانواده ۴ نفره، نشان می‌دهد که در طول ۵سال اخیر سهم هزینه‌ها نسبت به حداقل دستمزد افزایش یافته است. 🔹به عنوان مثال امسال یک کارگر با حقوق ۷ میلیون تومانی باید حداقل ۲۰ درصد از حقوق یک ماه خود را برای برگزاری یک مهمانی ساده شب یلدا هزینه کند. 🔹هزینه یک سفره ساده شب یلدا شامل انار، هندوانه، شیرینی، آجیل و یک وعده غذا برای خانواده ۴ نفره حدود ۱.۵ میلیون تومان محاسبه می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سوال مجدد مجری صداوسیما از مسئولان وزارت نفت درمورد عدم هک سامانه سوخت‌رسانی کشور و پاسخ‌های غیر قانع‌کننده!! باید برسی شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مرثیه‌خوانی سعید حدادیان در آخرین شب عزاداری شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در حسینیه امام خمینی(ره)