eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️قیمت ارزهای آزاد امروز، ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ 🔹قیمت دلار امروز در مسیر کاهشی آغاز شد و دوباره در کانال ۴۹ هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که قیمت دلار در بازار پشت خطی با رشدی خفیف روبروست که نشان می‌دهد افزایشی‌ها در تلاش هستند قیمت را به کانال ۵۰ هزار تومانی بازگردانند.
♦️ 🔹وزیر ارشاد: تعداد زنان بی‌حجاب در تهران بیشتر از ۱۳ تا ۱۵ درصد نیست. 🔹سخنگوی وزارت خارجه روسیه: توافقنامه جامع تهران - مسکو نهایی شد. 🔹کاردار سوئد و سفیر آلمان به وزارت امور خارجه احضار شدند.
♦️تلسکوپ فضایی ناسا تصویری منحصر به فرد و جدید از سیاره اورانوس را به نمایش گذاشت./جماران
♦️۶ ماه تا یک سال حبس برای فردی که پلاک خودرویش را مخدوش می‌کند 🔹 برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، نباید پلاک موتور یا خودرو توسط افراد دستکاری شود و در صورت دستکاری یا مخدوش پلاک وسایل نقلیه، فرد متهم از شش ماه تا یک سال به حبس محکوم می‌شود. 🔹 همچنین هنگام ترخیص وسیله نقلیه فرد بنا به تشخیص قاضی باید هم خلافی خودروی خود و هم خلافی خودرویی که پلاک آن را جعل کرده است را با هم پرداخت کند.
♦️ 🔹دبیرکل انصارالله: اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد. 🔹وزارت صمت: قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان واگذار می‌شود‌. 🔹بر اساس یک شاخص جدید در خصوص اعتبارسنجی گذرنامه‌های جهان، اسپانیا معتبرترین پاسپورت جهان را دارد./یورونیوز
♦️مصرف ۷۰ درصد کل گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران: 🔹میانگین مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۰ میلیون مترمکعب رسید که این مقدار معادل ۷۰ درصد کل گاز تولید شده است. 🔹سه استان تهران، خراسان رضوی و مازندران بیشترین حجم مصرف را ثبت کرد که ۷۰ درصد از کل گاز تولیدی است.
♦️هشدار سازمان بهداشت جهانی: دوباره ماسک بزنید 🔹سازمان بهداشت جهانی، سویه جی‌ان.۱ از ویروس کرونا را «قابل توجه» توصیف کرده و پیشنهاد کرده است که به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر این سویه، شهروندان دوباره به عادت استفاده از ماسک بازگردند. 🔹سویه جی‌ان.۱ ویروس کرونا در برخی از کشورها گسترش یافته است. دولت هند و برخی از ایالات آمریکا از جمله ایندیانا به شهروندان آسیب‌پذیر توصیه کرده‌اند که دوباره از ماسک استفاده کنند. 🔹سازمان بهداشت جهانی تاکید کرده است که واکسن‌های موجود کرونا، از موارد شدید و مرگ در اثر این سویه جدید جلوگیری می‌کنند. 🔹سازمان کنترل بیماری‌های ایالات متحده آمریکا نیز اعلام کرده است که احتمالا از هشتم دسامبر، عامل ۱۵ تا ۲۹ درصد موارد ابتلا در سراسر این کشور، سویه جی‌ان.۱ باشد. 🔹سرعت گسترش این سویه از کرونا باعث ایجاد وحشت از تکرار تجربه جهانی همه‌گیری کرونا شده است.
♦️ 🔹آموزش‌وپرورش: حقوق آذرماهِ معلمان به‌همراه معوقاتِ رتبه‌بندی پرداخت می‌شود./فارس 🔹نخست‌وزیر اسپانیا: باید به رسمیت شناختن دولت فلسطینی بررسی شود. 🔹دادستان عمومی مرودشت از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان مرودشت و کشف ۲۸ قبضه کلت کمری بهمراه ۵۶ تیغه خشاب خبر داد.
🌱معجزه تو اقدام کردن هست🌱 دیگه نباید نگران بچه دار نشدن، نازایی و مشکلات جسمی بانوان باشید چون با خانم بهشتی درمان میشید و این انتظار به پایان میرسه❤️ ایشون بطور کاملا تخصصی و حرفه ای اختلالات بانوان مثل ناباروری،کیست و تنبلی تخمدان، سردمزاجی و… برطرف میکنند درمان، نتیجه اعتماد کسانی بوده که بهشون مراجعه کردند🌱❤️ ✅بانوان برای درمان ناتوانی های جسمی حتما لینک پایین را مشاهده نمایید👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1306591881Cccf81a95d1
🔺مصرف ۷۰ درصد کل گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران: 🔹میانگین مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۰ میلیون مترمکعب رسید که این مقدار معادل ۷۰ درصد کل گاز تولید شده است. 🔹سه استان تهران، خراسان رضوی و مازندران بیشترین حجم مصرف را ثبت کرد که ۷۰ درصد از کل گاز تولیدی است./ایسنا
میدونستی بیشتر طلاق‌های عاطفی جامعه و اختلافلات از همین موضوع شروع میشه ؟؟؟ با کلینیک لذت زندگی ، لذت رو به زندگیت برگردون 🌹 یکبار برای همیشه اقدام کن و از این مشکلات رها شو ، برای رزرو وقت مشاوره در لینک زیر فرم مشاوره را پر کنید ⬇️⬇️⬇️ https://formafzar.com/form/tmi0d و یا وارد کانال شده و بعد از مطالعه تمام رضایت‌ها ، واریزی‌ها و مدرک‌های مورد تایید اقدام کنید 👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3902144843C4a953eaaaf
♦️ 🔹در پی درگیری‌های دریای سرخ قیمت نفت ۴ دلار افزایش یافت. 🔹پلیس راهور تهران: ۲۲ درصد تصادفات فوتی تهران از نیمه‌شب تا ۴ صبح رخ می‌دهد. 🔹کاخ‌سفید: مذاکرات درباره آزادی گروگان‌ها در غزه بسیار جدی است. 🔹یونیسف: فقط ۱۰% از نیاز کودکان غزه به آب سالم تأمین می‌شود.
♦️ 🔹دادستان همدان: پلمب در انتظار واحدهایی که از اتباع بیگانه استفاده می‌کنند. 🔹وزیر فرهنگ در تایید جنس چادرهای ایرانی: به همسرم توصیه کردم چادر ایرانی به دیگران هدیه بدهد. 🔹نتانیاهو: تا پایان جنگ را ادامه خواهیم داد.
⭕️ انگلیس با اتهام «مشارکت در جنایات جنگی» اسراییل مواجه است 🔹 سازمان‌های حقوق بشری، انگلیس را به دلیل ادامه فروش سلاح به اشغالگران قدس به «مشارکت در جنایات جنگی» متهم می‌‌کنند. 🔹 شبکه جهانی اقدام حقوقی (GLAN) مستقر در انگلیس و سازمان حقوق بشری الحق مستقر در رام‌ الله، به دلیل عدم توقف فروش سلاح و مهمات توسط لندن به رژیم اسراییل در دادگاه عالی انگلستان علیه لندن پرونده شکایت حقوقی باز کرده است. 🔹 در پرونده ارایه شده به دادگاه عالی بریتانیا، جزییات مربوط به حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم و زیرساخت‌ های غیرنظامی، بیمارستان‌ ها، نانوایی‌ ها و مدارس و نیز کوچ اجباری مردم نوار غزه نیز اشاره شده است.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام هادی(ع): مردم در دنیا با اموال و در آخرت با اعمال سنجیده می‌شوند. امروز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ۷ جمادی‌الثانی۱۴۴۵ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳
♦️مجلس به شدت قبل مخالف گران کردن بنزین نیست/ قرار است چه اتفاقی بیفتد 🔹اطلاعات نوشت: 🔹با اینکه هفته پیش رئیس سازمان برنامه وبودجه وهمچنین رئیس مجلس شورای اسلامی به صراحت تاکید واعلام کرده بودند که قیمت بنزین ودیگر حامل های انرژی دربودجه افزایش نمی یابد، اما پس از رد کلیات این لایحه توسط مجلس و اعمال اصلاحات دولت برآن،اکنون لحن این لایحه برای قیمت گذاری بنزین تغییر کرده و صراحت قبلی خود را از دست داده است. 🔹به گونه ای که به گفته رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، مجلس دربررسی وتصویب کلیات بازنویسی شده این لایحه، اختیار افزایش قیمت بنزین ودیگر حامل های انرژی درسال آتی را به دولت واگذار کرده که این امرنشان می دهد مجلس به نوعی از اعلام ممنوعیت قطعی درپیش نویس قبلی لایحه عقب نشینی کرده است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دولت دنبال «فسادزدایی» است تا در بین مردم «امیدآفرینی» کند اما دشمن با «فسادنمایی»، امید مردم را نشانه رفته است رییس جمهور در جمع مردم استان گلستان: 🔹ممکن است دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است. بنا بر این است هرجا نقطه‌ای و بستری از فساد ببینم فسادزدایی کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین فسادی در سازمان‌های اداری لانه کند. 🔹دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، کار ما در دولت و شما در هر سنگری حضور دارید امیدآفرینی است. آنانی دغدغه فساد ندارند میخواهد با فسادنمایی مردم را ناامید کنند آنها خود ناامید خواهند شد. 🔹مردم ما باامید زندگی می‌کنند و این راه نورانی امام را بابصیرت و با حرکت مجاهدانه ادامه خواهند داد و دشمن را مأیوس خواهند کرد.
📷سلاح سرد یکی از زورگیران تهرانی که اخیرا دستگیر شده
♦️۸ شغلی که زودتر از بقیه به در آمد می رسند
♦️اگر سود سهام عدالت نگرفتید؛ با این شماره تماس بگیرید 🔹مشمولان دریافت سود سهام عدالت برای اطلاع از جزئیات می‌توانند با مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تماس گیرند و این‌مرکز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است. 🔹سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد مبلغ واریزی سود برای آن‌ها متفاوت است و سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند، به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود دریافت می‌کنند و سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ تومان سود به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
♦️علائم اولیه زوال عقل را با نشانه‌های پیری اشتباه نگیرید 🔹 بیماری زوال عقل در افراد مسن‌تر رواج دارد. 🔹از هر ۱۴ فرد بالای ۶۵ سال، یک نفر و از هر شش فرد بالای ۸۰ سال، یک نفر به این عارضه مبتلا است 🔹 از نظر آماری احتمال ابتلای زنان بیشتر از مردان است. پنج مورد از رایج‌ترین علائم بیماری زوال عقل: 🔹مشکل در تصمیم‌گیری و استدلال 🔹مشکل در درک زمان و مکان 🔹مشکل در برقراری ارتباط موثر با دیگران 🔹اغلب حرف‌های خود را تکرار می‌کنند 🔹تغییرات شخصیتی و رفتاری، تغییر خلق‌وخو و ابتلا به اضطراب و افسردگی 🔹برای حفظ سلامت مغز  بهتر است خواب کافی داشته باشید، گردش خون قلب را بالا ببرید، با دوستانتان معاشرت کنید، کارهای جدید را تجربه کنید و رژیم غذایی سالم و متناسبی داشته باشید.
هر خوراکی برای کجای بدن خوبه؟
درگذشت ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و پدرش 🔹پایدار، سنگین‌وزن ۱۹ ساله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان به همراه پدر خود در حال استراحت پس از یک روز کارگری در چادر بودند که بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند./ ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گران فروشی آجیل را به شماره ۱۲۶ اطلاع بدید! 🔹غلامرضا خدامی، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران:شهروندان با شماره ۱۲۶ برای اطلاع رسانی از گرانفروشی آجیل تماس بگیرند 🔹با مغازه داران خشکبار در رابطه با گرانفروشی برخورد خواهیم کرد.