eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
📷پوستر صفحه فارسی afc به بهانه دیدار حساس امشب ایران و امارات در جام جهانی فوتبال ساحلی
📷واتس‌اپ به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن مجهز شد 🔹چهار گزینه قالب‌بندی متن جدید به واتس‌اپ اضافه شده است تا به کاربران کمک کنند ارتباط مؤثرتری با دیگران داشته باشند. 🔹از هم‌اکنون، کاربران واتس‌اپ می‌توانند از فهرست‌های شماره‌دار و بولت‌دار، نقل‌قول‌ها و کدهای درون خطی در پیام‌های خود استفاده کنند که تا حدی باعث خواندن راحت‌تر پیام‌ها می‌شوند./دیجیاتو
پاسخ سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی به حرافی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی نوشت: 🔹ممنوعیت فیلترشکن در ایران مخاطب عمومی ندارد، آمریکایی‌ها خبر را درست بخوانند بعد حرف بزنند؛ از این کُت حقوق‌ بشردوستی، شما حتی یک دکمه‌اش را هم ندارید! 🔹حقوق‌بشرتان را قبلا در عراق و افغانستان دیده بودیم، الان هم درغزه کودک‌کش‌ها باسلاح شما ۲۰ هزار زن و بچه را کشته‌‌اند. 🔹سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در یک اشتباه عجیب، ممنوعیت فیلترشکن را مرتبط با مردم ایران دانسته و این اقدام را خلاف حقوق‌بشر دانسته بود!
♦️ 🔹رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور: با توجه به روند افزایشی حجم دریاچه سد مهاباد، ۳۰ مترمکعب بر ثانیه رهاسازی انجام می‌شود./ایسنا 🔹سازمان ملل: موضع ما درباره پایان اشغالگری اسرائیل ثابت و مشخص است. 🔹لايحه مخالفت با به رسمیت شناختن تشکیل کشور فلسطینی در كنست تصویب شد.
♦️هشدار جدی بانک مرکزی به بانک‌ها؛ در صورت عدم رعایت نرخ سود نقره‌‌داغ می‌شوید معاون نظارت بانک مرکزی: 🔹در راستای حسن اجرای مقررات و ضوابط مربوط به نرخ‌های سود تسهیلات و انواع سپرده‌ها در شبکه بانکی، مقرر شد تا موارد تخلف در رعایت ضوابط مزبور مورد بررسی ویژه قرار گرفته و به قید فوریت، اعمال اقدامات انضباطی و انتظامی در دستور کار قرار گیرد. 🔹صلاحیت حرفه‌ای اعضای هیات مدیره بانک‌های متخلف، مجددا بررسی خواهد شد./تسنیم
📷شکل گیری مرکز یک سردچال برروی قفقاز و احتمال افت محسوس دمای نیمه شمالی کشور در هفته آینده 🔹احتمال برفی شدن هوای تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه وجود دارد.
رهبر انقلاب: هیچکس نگوید رأی من یک‌نفر اثر ندارد. میلیون‌ها از همین یک نفر تشکیل می‌شود. ➕برات زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وقتی گرگ‌ها تونل سازی می‌کنند 🔹تصاویر پهپادی از یک زمستان سرد در شین ژیانگ چین و گرگ‌هایی که تونل کنده و راهسازی می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خبرگزاری شینهوآ: شوی بی نظیر رقص شیر در شهر فوشان چین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ماکت شکلاتی کولوسئوم در رم، بزرگترین آمفی تئاتر جهان و نمادی از امپراتوری روم باستان است
♦️پایان بازی ملوان 1 _ 1 استقلال 🔹تقسیم امتیاز استقلال و ملوان در انزلی/ زور تارتار و نکونام به هم نرسید 🔹گل‌‌ها: محمدرضا سلیمانی (65) برای ملوان / ماشاریپوف( 66) برای استقلال
♦️جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از پایان مسابقه ملوان و استقلال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️از این که من اسم این کتاب را بلدم تعجب کرد! 🔹خاطره جالب رهبر انقلاب از مطالعه و نقد کتاب «خانواده تیبو» و تعجب ابوالحسن نجفی از این اتفاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رای اعتراضی سفید یا باطله دادن قطعا ارجح است به رای ندادن محمد مهاجری، فعال سیاسی - رسانه‌ای در برنامه انتخاباتی «سرنوشت ما»: 🔹رای سفید را هم نوعی رای می‌دانم و معتقدم رای اعتراضی رای پر معنایی است. 🔹اگر سیستم سیاسی کشور در مورد پدیده رای باطله درک داشته باشد آن وقت در تصمیمات خودش تجدید نظر خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پرواز پوتین با بمب‌افکن هسته‌ای 🔹رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنج‌شنبه) پس از پرواز با یک بمب‌افکن استراتژیک تی‌یو-۱۶۰ام (Tu-۱۶۰M) گفت که این مدل بمب‌افکن آماده است تا به نیروهای مسلح روسیه اضافه شود.
♦️پایان بازی ایران ۲ _ ۱ امارات 🔹حذفِ میزبان با شاهکار دروازه‌بان/ ایران - برزیل در نیمه‌نهایی 🔹 گل‌های ایران: محمد معصومی‌زاده، سیدامیر میرجلیلی یک‌چهارم
♦️نامه عجیب نامزد انتخابات در قزوین 🔹به فرمانداری گفته، هرکی تو برگه رای نوشت «خانم دکتر» منظورش منم
♦️این سه تارو بخورین تا پوستتون جوان و درخشان بمونه و ویتامین بدنتون بالا بره 🔹آب هویج: درصد بالای ویتامین A، درخشش پوست و افزایش سلول سازی 🔹شات زنجبیل: کاهش التهاب و لک، بهبود سلامت روده 🔹آب کرفس: کاهش لک، حجم آب بالا و کمک به هیدراته موندن پوستتون می‌کند و از بافت پوست و سطح چربی پشتیبانی می‌کنه.
♦️ 🔹آمریکا: ۶ پهپاد انصارالله یمن را در دریای سرخ سرنگون کردیم. 🔹منابع خبري گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با پهپاد، یک منزل مسکونی را در اطراف منطقه «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده است. 🔹استاندار تهران: نرخ بیکاری در این استان از ۵/۶ به ۴/۳ درصد کاهش پیدا کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چقدر انگشتامون له شد و هیچکس بهمون نگفت چکش چه کارایی داره
📷توهین رئیس جمهور آمریکا به ولادیمیر پوتین 🔹جو بایدن در جمع کوچکی از خبرنگاران در سانفرانسیسکو گفت: ما با یک دیوانه (حاوی توهین) مانند آن پوتین و دیگران روبرو هستیم و همیشه باید نگران درگیری هسته‌ای باشیم، هرچند تهدید وجودی برای بشریت اکنون تغییرات اقلیمی است. 🔹این اولین بار نیست که بایدن از یک واژه توهین آمیز و زشت علیه دیگران استفاده می‌کند. در ژانویه ۲۰۲۲، او به یک روزنامه نگار فاکس نیوز نیز چنین توهینی کرده بود. البته بایدن پیشتر به پوتین لقب قصاب و جنایتکار هم داده بود. 🔹بایدن گفته است که ایالات متحده روز جمعه بسته تحریم های سختگیرانه جدیدی را علیه روسیه به دلیل مرگ الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان در زندان، اعلام خواهد کرد. 🔹در مراسم جمع آوری کمک مالی، بایدن همچنین به رقیب احتمالی انتخابات نوامبر، دونالد ترامپ، به دلیل مقایسه مشکلات قانونی خود با سرنوشت ناوالنی، حمله کرد./ شفقنا
♦️ 🔹رویترز: ایران ۴۰۰ موشک بالستیک با برد ۳۰۰ الی ۴۰۰ کیلومتر به روسیه فرستاده است. 🔹روزنامه اسرائیلی: هنوز درباره هیچ یک از جزئیات آتش‌بس توافق نشده است. 🔹وال استریت ژورنال: پادشاهی عربستان برای پروژه های بزرگ صحرایی به استقراض روی آورده است و قصد دارد سهام دیگری را در آرامکو بفروشد.