eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ سازمان راهداری افزایش قیمت بلیت اتوبوس را تکذیب کرد! مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری: 🔹فروش بلیت اتوبوس از طریق اینترنت و دفاتر مجاز فروش بلیت، انجام می‌شود. 🔹اخباری که درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری منتشر شده گمانه زنی است و تاکنون هیچگونه افزایش قیمتی برای بلیت این اتوبوس‌ها در نوروز ۱۴۰۳ تصویب نشده است./ خبرگزاری صداوسیما
♦️ هواپیمای آتش گرفته در کیش به سلامت به زمین نشست 🔹هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی ایروان که دچار سانحه شده بود، به سلامت در فرودگاه کیش به زمین نشست. 🔹این هواپیما به محض برخاستن از جزیره کیش، در یکی از موتورهای خود دچار نقص نفی و آتش‌سوزی شد و پس از تخلیه بنزین در آسمان و با مدیریت برج مراقبت، به سلامت در باند فرودگاه بین‌المللی کیش به زمین نشست. 🔹مسافرین هواپیما در سلامت کامل هستند./کاخ رسانه
♦️ 🔹مدیرکل رفاه وزارت آموزش‌وپرورش از آغاز رزرو اینترنتی مراکز اقامتی فرهنگیان از ۲۰ اسفند خبر داد. 🔹مدیر‌کل تعاون همدان: یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیک قابل ذخیره برای ماه‌های بعد نیست. 🔹نتانیاهو با ورود مسلمانان به مسجد الاقصی در هفته اول ماه رمضان موافقت کرد.
♦️قیمت ارزهای آزاد امروز، ۱۶ اسفند ماه 🔹قیمت دلار امروز همچون روز گذشته بدون تغییری زیادی در همان محدوده معامله شد. 🔹دلار این هفته به سقف تاریخی خود رسید و پیش از این نیز ، کارشناسان اقتصادی بر فشرده‌ بودن فنر دلار توسط سیاست‌‌گذار و احتمال رها شدن آن در روزهای پایانی سال  اشاره کرده بودند‌. 🔹گرچه تحلیلگران بازارهای مالی بعد از روند صعودی روزهای اخیر، احتمال اصلاح قیمت در بازارهای مالی را میدهند. 🔹ارزهای دیگر اما‌ روند نزولی داشتند؛ درهم امروز با کاهش قیمت بازگشایی شدو همچنین پوندانگلیس و یورو نیز کاهش قیمت داشتند.
♦️ورود بازارساز به بازار ارز/۴۰۰ میلیون درهم وارد بازار شد 🔹ورود بازار‌ساز با عرضه و فروش ۴۰۰ میلیون درهم در سامانه نیما از امروز آغاز شد. این حجم از عرضه قطعا نیاز بازار در ایام پایانی سال را تامین کرده و شواهد بیانگر نزولی شدن قیمت‌ها در بازار است. 🔹فعالان بازار ارز ضمن تاکید بر تاثیر خبرهای سیاسی و افزایش تقاضا در پایان سال در نوسانات کنونی بازار ارز، باتوجه به تجربه ماه های اخیر معتقدند که نوسانات اخیر قیمت ارز دایمی نیست و با ورود بازارساز قیمت‌ها تعدیل می‌شود.  🔹خبرهای دریافتی خبرنگار تسنیم از بازار بیانگر آن است که امروز بازار‌ساز با عرضه و فروش ۴۰۰ میلیون درهم در سامانه نیما، نیاز بازار در ایام پایانی سال را تامین کرد. همین امر می تواند به تغییر مدار نرخ ارز و نزولی شدن آن کمک کند.  🔹بر همین اساس احتمال کاهش قیمت‌ها بالاست و باید منتظر واکنش بازار به عرضه های سنگین بازارساز باشیم./تسنیم
📷سری دوم عکسهایی که در زمان و مکان درست گرفته شدن
♦️ اسپانسر استقلال موبایل‌ها را از فروشندگان داخلی تهیه می‌کند رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران: 🔹اسپانسر باشگاه استقلال واردکننده حتی یک موبایل هم نیست و مانند کوروش کمپانی همه تلفن‌ها را از فروشندگان موبایل داخلی تهیه و به مردم عرضه می‌کند. 🔹باشگاه استقلال حدود ۸۰ درصد از هزینه‌ قرارداد خود را از اسپانسر خود گرفته و معتقد است نمی‌تواند قرارداد را فسخ کند.
♦️ 🔹واگذاری پرسپولیس در هیئت دولت تصویب شد. 🔹معاون وزیر کشاورزی: سالانه یک میلیون تن، دور ریز برنج داریم. 🔹رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح بانک شهر خیابان مولوی خبر داد. 🔹معاون وزیر: از هر ۴ خانوار ایرانی یک خانواده مستاجر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مکمل‌هایی که به زور در باک خودروها ریخته می‌شود 🔹مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی: فروش مکمل در جایگاه‌ها غیرقانونی است؛ مردم در صورت رویت برای ثبت شکایت با ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند. در یک ماه گذشته ۲۹۹ شکایت ثبت شده.
♦️بانک مرکزی حراج امروز ربع سکه را تا ساعت ۱۶ تمدید کرد همچنین این نهاد طی اطلاعیه ای گفت:  🔹 حراج های بعدی سکه طلای مرکز مبادله ایران روزهای شنبه «۱۹ اسفندماه»و یکشنبه «۲۰ اسفندماه»و دوشنبه «۲۱ اسفندماه» هفته آینده برگزار خواهد شد.
♦️ 🔹معاون وزیر راه و شهرسازی: ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شد. 🔹 خبرگزاری فرانسه: تهران و ریاض برای مهار جنگ اسرائیل علیه غزه تلاش می‌کنند. 🔹واشنگتن‌پست: هِیلی کمپین انتخاباتی خود را تعلیق کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی/کارگاه تولید عروسک در بنگلادش👌
♦️کاخ عالی قاپو در میدان نقش جهان اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گیلان/ شکار لحظه‌های شبانه یک پلنگ در تالش مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان: 🔹یکی از دوستداران و علاقه‌مندان به طبیعت در مناطق کوهستانی و جنگلی تالش موفق به ثبت تصاویری از یک فرد پلنگ با استفاده از دوربین تلفن همراه خود در شب شد. 🔹پلنگ ایرانی گونه در خطر انقراض جهانی است و از گونه‌های حفاظت‌ شده و با ارزش به شمار می‌رود.
♦️یک خودروی خاص اروپایی زیر پای ایرانی‌ها / فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ رسید 🔹 فیات ۵۰۰ اولین خودرو از یک برند اروپایی بود که در دور جدید واردات به دست مشتریان رسید. 🔹در حالی که شرکت‌های مختلف واردکننده در تحویل خود تاخیر دارند اما این اروپایی جذاب توسط پارسیان موتور به موقع عرضه و به دست مشتریان رسید. 🔹یکی از نکات جذاب درباره فیات ۵۰۰ رنگ‌های جذاب آن است که به نوعی بازار را از یکنواختی خارج می‌کند. 🔹این خودرو از پیشرانه ۱.۲ لیتری با حداکثر توان ۶۹ اسب بخار بهره می‌برد و با قیمت ۲.۲ میلیارد تومان عرضه شد./روزگارخودرو
♦️عرضه ۳۳۳.۶ میلیون دلار حواله ارزی بانک مرکزی: 🔹امروز در مجموع معادل  ۳۳۳.۶ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان ۲۳۶.۳ میلیون دلار معادل ۷۱  درصد آن معاله شد. 🔹در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۳۳۳.۶ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده فقط ۹۷.۳ میلیون دلار آن معادل ۲۹ درصد کل حواله‌ها به فروش نرسید. 🔹روز گذشته از مجموع ۲۷۳.۸ میلیون دلار حواله عرضه شده ۱۵۳.۱ میلیون دلار آن معادل ۵۶ درصد معامله شد./ تسنیم
♦️ 🔹نیکی هیلی، تنها رقیب دونالد ترامپ در مرحله درون‌حزبی انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا کنار کشید. 🔹سردار قاآنی: غزه بازسازی می‌شود؛ اعتبار ازدست‌رفته اسرائیل هرگز 🔹رئیس جمهور چابهار را به مقصد تهران ترک کرد. 🔹دادگاه عالی سوئد حکم حبس ابد حمید نوری را تأیید کرد. 🔹وزیر صمت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار خودروی وارداتی تحویل یا درحال تحویل به مردم است اما عده‌ای دنبال این هستند که بگویند خودرو وارد نمی‌شود تا خودرو را گران کنند.