eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.9هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️گوشت سال بعد به کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی: 🔹قیمت گوشت قرمز در بهار سال به کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. 🔹افزایش تولید گوشت داخلی به خاطر بارندگی‌های اخیر، افت قیمت نهاده و نیز توزیع نهاده مدت دار ۶ ماهه برای عشایر باعث افزایش انگیزه دامداران به تولید شده است. 🔹واردات گوشت منجمد هم نسبت به پارسال دو برابر شده و تا پایان ماه رمضان به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد و روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن هم گوشت گرم در داخل کشور توزیع می‌شود.
تفسیر آزمایش قند خون و تیروئید
♦️ 🔹رئیس اتحادیه کفاشان تهران از کاهش ۲۵درصدی تقاضا و افزایش ۳۰ درصدی قیمت‌ها در بازار شب عید کفش در تهران خبر داد./ ایلنا 🔹در جدیدترین رنکینگ جهانی، تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با ۱۶۵۰ امتیاز و یک پله صعود، برای نخستین‌بار در جایگاه دوم جهان قرار گرفت. 🔹رسانه آمریکایی: واشنگتن معافیت تحریمی ایران را تمدید می‌کند. 🔹جایگاه سومی ایران در اوپک حفظ شد/ افزایش قیمت نفت ایران
♦️فراجا می‌گوید مدیرعامل «موبایل موسوی»، اسپانسر باشگاه استقلال، احضار شده است 🔹رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از احضار مدیرعامل «شرکت موبایل موسوی» که در حال حاضر به عنوان اسپانسر باشگاه فوتبال استقلال تهران فعالیت می‌کند به پلیس امنیت اقتصادی و اعلام تذکر به این شرکت درباره موارد مربوطه خبر داد.
♦️ 🔹آغاز به کار صفحه جدید اینستاگرام رهبری 🔹رئیس سازمان استخدامی: برای تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه از مردم نظرسنجی خواهیم کرد. 🔹کلینتون: رأی به ترامپ، رای به تیم پوتین است. 🔹رئیس سازمان محیط زیست: مردم ماهی‌های قرمز خود را به شهرداری و ادارات محیط‌زیست تحویل دهند.
♦️برگزاری دربی ۱۰۳ بدون کمک داور خانم 🔹فدراسیون فوتبال بنا داشت در مسابقه امشب استقلال - پرسپولیس از مهسا قربانی به عنوان یکی از داوران حاضر در اتاق VAR استفاده کند اما این موضوع منتفی شد.  بدین ترتیب دربی ۱۰۳ بدون داوران خانم برگزار می‌شود. 🔹 قضاوت این مسابقه برعهده وحید کاظمی است و سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک‌های او هستند. داور چهارم پیام حیدری است و موعود بنیادی‌فر و سعدالله گلمرادی از تاجیکستان داوران حاضر در اتاق VAR خواهند بود.
♦️بلیت در بازار سیاه ۲۵ میلیونی شد/ پیک موتوری ۱۰۰ هزار تومان شد! 🔹بازار سیاه بلیت فروشی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با وجود نظارت های صورت گرفته همچنان داغ است. با توجه به صدرنشینی استقلال بلیت جایگاه طرفداران استقلال به قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان میلیون فروخته می‌شد و جایگاه پرسپولیس ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر یعنی به مبلغ ۲ میلیون تومان به هواداران این تیم فروخته می‌شد. 🔹همچنین شغل جدیدی مقابل درهای ورزشگاه آزادی بوجود آمده است. موتورسوارانی که هواداران پرسپولیس و استقلال را از درهای غربی به شرقی و بالعکس می‌رسانند از هر هواداری ۱۰۰ هزار تومان بابت این مسیر کوتاه دریافت می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️لحظه انفجار ماهواره‌بر ژاپنی 🔹یک ویدیو پخش زنده ژاپن نشان داد که موشک ماهواره‌بر شرکت «اسپیس وان» امروز چهارشنبه لحظاتی پس از پرتاب از یک پایگاه فضایی در غرب ژاپن، منفجر شد.