eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.9هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام سجاد(ع): اگر همه آنها كه بين مشرق و مغرب هستند، بميرند، تا وقتى قرآن با من باشد، احساس تنهایی نمى‌كنم. امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۳ رمضان ۱۴۴۵ ۱۴ مارس ۲۰۲۴ ‌
تفسیر آزمایش کلسیم و گلبول ها
♦️ 🔹زمان برگزاری آزمون استخدامی معلم ورزش، پرورشی و مشاوره تغییر و تاریخ جدید برگزاری این آزمون، چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد. 🔹یک کشتی بریتانیا در خلیج عدن هدف قرار گرفت. 🔹قاضی قلابی در مشکین‌شهر دستگیر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ویدئو از مرگ افراد مختلف بر اثر سهل انگاری آن‌ها در کار ساخته شده است‼️
♦️ 🔹فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از دستگیری شرور و قاتل متواری پس از گذشت ۲ سال از وقوع قتل در شهرستان دلگان خبر داد. 🔹مدیرعامل بهشت زهرا(س) تهران: پنج‌شنبه و جمعه آخر سال بهشت زهرا(س) شبانه‌روزی است. 🔹مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود.
♦️کلاهبرداری با برداشت غیرمجاز از کالابرگ الکترونیکی؛ شهروندان مراقب باشند 🔹معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد تا مراقب کلاهبرداری به روش دریافت غیرمجاز از کالا برگ الکترونیکی باشند. 🔹در پی شکایت تعدادی از شهروندان در یکی از استان‌های مرکزی کشور مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به فروشگاههای زنجیره ای در سطح شهر اقدام به دریافت اقلام مربوط به کالابرگ الکترونیک آنها کرده اند. کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری بلافاصله پیگیری این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 🔹بلافاصله با بررسی میدانی توسط کارآگاهان محرز شد با استفاده متقلبانه از کارت عابر بانک منقضی شده سرپرست خانوار، با کالا برگ الکترونیک متعلق به افراد، خرید شده است. 🔹در راستای پیگیری پرونده، با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر متهم به هویت معلوم شناسایی، دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد ۵۵۰ عدد کارت عابر بانک اشخاص غیر که همگی منقضی و باطل شده بودند را کشف و ضبط کردند. 🔹در تحقیقات انجام شده متهم اعتراف کرد از کارت‌های عابر بانک باطله سرپرست خانوار، و با همکاری یکی از کارکنان فروشگاه به هویت معلوم از حساب یارانه افراد خرید اعتباری انجام داده و در بازار با قیمت پایین تر به فروش رسانده اند./ایرنا
با این نوشیدنی ۸ کیلو کاهش وزن را تجربه کنید 🔹نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.
🟣 جوابیه ایرانخودرو به نماینده مجلس در خصوص جایگزینی خودروی با نسخه جدید ✴️ ایرانخودرو: نسخه قبلی خودروی تارا استاندارد ندارد ❗️ 🔹سازمان ملی استاندارد: نسخه های قبلی خودروی تارا هیچ مشکلی در خصوص تولید و شماره گذاری ندارند. 🔸ایرانخودرو: در زمان ثبت نام فقط خودروی تارا دستی یا اتوماتیک ثبت نام شده و تیپ آن ذکر نشده و این شرکت تعهدی در مقابل تیپ و کلاس آن ندارد لذا همان خودروی ثبت نامی را بدون تغییر اجباری به سورن و ... تحویل خواهیم داد. 🔹ایرانخودرو به متقاضیان نوبت تابستان و پاییز 402 خودروی تارا دستی و اتومات همان نسخه قبلی را تحویل داده است اما در خصوص نوبت زمستان 402 با تغییر رویکرد ، خودروی جدید تارا پلاس دستی و تارا v4 را که حدود 200 میلیون تومن گرانتر از نسخه قبلی است به متقاضیان تحمیل کرده است.
🟣 قیمت نهایی 6 GT مشخص شد 🚘 قیمت اسفند 1402 1/420/000/000 تومان 🔸از نظر مشخصات فنی و تریم داخلی دقیقا با فونیکس FX یکسان میباشد و با یک سدان زیبا و پر شتاب و فول آپشن طرف هستیم.
🔺هاشمی طبا: کل ورزش ۲۰ میلیون دلار می‌خواست، ندادند اما به چای دبش ۳ میلیارد دلار دادند 🔸رئیس ورزش کشور گفت: کل ورزش ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار ارز می‌خواهد، اما فقط در یک قلم ۳ میلیارد دلار به چای دبش دادند! اینکه می‌گویند نداریم و تحریم هستیم و این‌ها، یک مقداری کم‌لطفی است. به تحریم ربطی ندارد، به سیاست‌های مملکت و اینکه وزارت ورزش نمی‌تواند حق خودش را بگیرد، مربوط است.