eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما... سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب، فرمانده انتظامی بم: 🔹۲ مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و سرقت کردند، در حالی که فرزند خردسال زن هم داخل آن بود. 🔹واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند. 🔹سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند./ همشهری آنلاین
♦️پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد 🔹دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کنکور زنانه شد 🔹آمار شرکت کننده های آزمون سراسری ۱۴۰۳ می‌گوید که تعداد خانم‌ها در این آزمون به مراتب بالاتر از آقایان رفته و رکورد جدیدی در این اختلاف درصد ثبت شده است. 🔹در این گزارش به این پدیده اجتماعی پرداخته ایم و آن را بررسی کرده‌ایم. نظر شما در این مورد چیست؟
♦️ 🔹میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال 🔹بایدن: از چند ساعت آینده ارسال کمک به اوکراین را شروع خواهیم کرد. 🔹۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند. 🔹پادشاه عربستان بستری شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️از فروش سوالات کنکور تا ارائه ابزار پیشرفته تقلب به داوطلبین 🔹رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از جمله فروش سوالات و یا ابزار پیشرفته تقلب از داوطلبین کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
♦️جایگزین طبیعی قرص سرماخوردگی و قوی کردن سیستم ایمنی بدن با دم‌کرده های بی‌نظیر طب سنتی 🔹دم‌کرده پونه رفع آبریزش بینی و حساسیت 🔹 دم‌کرده گل گاوزبان تقویت سیستم عمومی بدن و درمان فوری مسمومیت معده و سرما خوردگی 🔹دم‌کرده نعنا ضد سرماخوردگی و اسهال عفونی 🔹دم‌کرده بنفشه رفع حساسیت و سرفه های خشک 🔹دم‌کرده آویشن رفع خلط و شستشوی مجاری گوارشی و درمان سرما خوردگی 🔹دم‌کرده بابونه رفع میکروب معده و خون تقویت سیستم ایمنی بدن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سیل و آبگرفتگی در کاشان باعث ریزش چند خانه‌ شد
♦️ 🔹۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو 🔹قابلیت تغییر فونت تلگرام دسکتاپ به تلگرام اضافه می‌شود. 🔹رئیسی: دادگاه‌های بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را مجازات کنند. 🔹اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اسب‌های ارتش انگلیس مردم را مجروح کردند 🔹اسب‌های فراری ارتش انگلیس که از تیم تمرینی خود جدا شده بودند، پس از عرض اندام در خیابان‌های لندن ۴ نفر را مجروح کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️طوفان الاقصی چه دستاوردی برای مساله فلسطین داشته است؟