eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
7.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بهت و حیرت خبرنگار و تحلیلگران صهیونیست تلویزیون فارسی‌زبان موساد از شاهکار یمنی‌ها: اینجا قلب تل‌آویو و این پهپادی است که نه آمریکا و نه اسرائیل نتوانستند آن‌ را رهگیری کنند!
♦️توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما با دستور اژه‌ای وزیر راه: 🔹آزادسازی قیمت بلیت هواپیما با دستور رئیس قوه قضائیه متوقف شده است. 🔹نرخ سوخت هواپیما یک‌پنجم قیمت بنزین معمولی است.
♦️اختلال GPS در تهران رفع شد 🔹اختلال GPS در شهر تهران که لوکیشن تمامی دستگاه‌ها در منطقه پالایشگاه باقرشهر را نشان می‌داد برطرف شد و به حالت عادی بازگشت.
🔹ترامپ: کیم(رهبر کره شمالی) دلش برای من تنگ شده است 🔹حراج جدید شمش طلا فردا برگزار می‌شود. 🔹فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال شد. 🔹مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام: استقرار ۱۰۰ اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زائران 🔹رئیس پژوهشکده توزیع برق پژوهشگاه نیرو: مصرف برق ایران معادل ۶۰ درصد مصرف ۲۷ کشور اروپایی است.
🔴توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما با دستور اژه‌ای وزیر راه: 🔹آزادسازی قیمت بلیت هواپیما با دستور رئیس قوه قضائیه متوقف شده است. 🔹نرخ سوخت هواپیما یک‌پنجم قیمت بنزین معمولی است.
🔴خرید تضمینی گندم از مرز ۸.۲ میلیون تن گذشت وزیر جهاد کشاورزی: 🔹از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است. 🔹برآوردها نشان می‌دهد امسال میزان خرید گندم به بیش از ۱۱ میلیون تن برسد که علاوه بر تامین نیاز داخلی، ذخایر این محصول راهبُردی تکمیل شود.
♦️تصاویری از واکنش های کاربران فضای مجازی در انتقاد به حضور رژیم صهیونیست در بازی های المپیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد رئیس سازمان هواپیمایی: 🔹بلیت اربعین از مبدا تهران برای مسیر رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان تعیین شد. 🔹از مبدا استان خراسان رضوی نیز قیمت بلیت ۱۲ میلیون تومان تعیین شد.
♦️شکستی دیگر برای سیستم امنیتی آمریکا؛ ضارب ترامپ بارها از پهپاد استفاده کرده است 🔹روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات اجرای قانون آمریکا اعلام کرده است که «توماس کروکس» ۲۰ساله، از مدت‌ها پیش، محل برگزاری کمپین ترامپ را زیر نظر داشته و چندین بار از پهپاد برای بررسی محیط استفاده کرده است.
♦️ریزش معدن در جاده چالوس کرج مدیر اداره بحران فرمانداری کرج: 🔹بر اثر ریزش معدن در جاده چالوس چهار نفر در آن گرفتار شدند. 🔹اکنون تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شده اند.
♦️برخورد مرگبار تریلی کِشنده با چهار مغازه 🔹این حاثه در اراک یک کشته برجای گذاشت 🔹برخورد تریلی کشنده با بار سولفات سدیم در بامداد امروز (شنبه) با چهار مغازه در منطقه سردشت اراک (میدان بسیج) حادثه آفرید و راننده این خودرو نیز جان خود را از دست داد. 🔹کشنده ولوو با از دست دادن کنترل خودرو و برخورد با مغازه‌های کنار خیابان طعمه حریق شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️قطعا همه‌ی ما این کارا رو یه بار تجربه کردیم
♦️پزشکیان: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود 🔹حاج قاسم نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ یک از پیام‌ها و سخنانش بویی از تفرقه وجود نداشت اما ما راه را رها کرده و با یکدیگر دعوا می‌کنیم. 🔹باید با تأسی به راه و مرام شهید سلیمانی و وحدت، مشکلات کشور را حل کنیم.
♦️ 🔹نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی فردا اعلام می‌شود. 🔹محور هراز روز دوشنبه مسدود می‌شود. 🔹هواشناسی: وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوبی تهران 🔹سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: "اف ای تی اف" مانع کار اقتصادی کشور نیست. 🔹درخواست خانواده شهید سلیمانی از پزشکیان: استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی تسهیل شود.
♦️روایتی تلخ از اثرات گرد و غبار بر وضعیت ۵ استان مدیرکل محیط زیست خوزستان: 🔹گرد و غبار طی سالیان اخیر خسارت‌های فراوانی برای پنج استان کشور شامل خوزستان، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان و خراسان جنوبی برجای گذاشته است به نحوی که شاهد مهاجرت و خروج سرمایه‌گذاران از این استان‌ها هستیم. 🔹در حوزه اجتماعی هم متاسفانه مرگ و میری که بابت آلودگی هوا و انتشار گرد و غبار شاهد آن هستیم، برای کشور بسیار ضررده است؛ همچنین شاهد اثر سوء بر سلامت انسان، پوشش گیاهی، کشاورزی و کاهش تولیدات و محصولات غذایی هستیم. 🔹برآوردی که تنها روی زنبورهای عسل در ایلام انجام شده حدود ۸۰ درصد این زنبورهای عسل متاسفانه از بین رفته‌اند که خسارت بسیار سنگینی در حوزه اجتماعی و اقتصادی در استان محرومی مانند ایلام است. 🔹در حوزه دام و طیور هم بنا به آماری، ۸۰ درصد جوجه‌های یک‌روزه که هم تنفس سریعی دارند و هم نیاز به اکسیژن بیشتری دارند متأسفانه در زمان گرد و غبار از بین می‌روند و این خود یک ضربه اقتصادی و اجتماعی به این استان‌هاست.
♦️جریمه یک میلیون تومانی برای بوق زدن نامتعارف 🔹ایجاد آلودگی صوتی توسط خودروها در قانون راهنمایی و رانندگی تخلف است و رقمی بین ۶۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه برای آن در نظر گرفته شده است. 🔹با افزایش جرائم رانندگی از ۲۳ تیرماه، هر راننده‌ای که مرتکب تخلفات رانندگی شود با نرخ‌های جدید جریمه می‌شود. بر اساس جدول جدید جرائم راهنمایی و رانندگی، برای بوق زدن نامتعارف مبلغ یک میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️عزاداری سنتی زنان قبیله بنی اسد در کربلا 🔹زنان قبیله بنی اسد در مراسم عزاداری سنتی در کربلای معلی حضور یافته و به سرور و سالار شهیدان ابراز ارادت کردند.
♦️ 🔹سخنگو انجمن واردکنندگان برنج ایران: برنج وارداتی در فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی باقی ماند. 🔹برگشت پرواز تهران رامسر به دلیل شرایط نامساعد جوی 🔹فردا اولین قطار از ایران به چین می‌رود.
♦️واکنش جنبش انصارالله یمن: این تجاوز وحشیانه، عزم ما را برای حمایت از غزه بیشتر کرد سخنگوی جنبش مقاومت انصارالله یمن: 🔹فشار بر یمن با هدف توقف حمایت ما از غزه، رؤیایی است که برای دشمن محقق نخواهد شد 🔹این تجاوز وحشیانه تنها باعث افزایش عزم، استواری، تداوم و عزم فزاینده مردم یمن و نیروهای مسلح دلاور ما برای حمایت از غزه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دنیا ارور داد! 🔹یه اتفاق بی سابقه و تاریخی تنها در عرض چند ساعت دنیا را به هم ریخت چیزی شبیه فیلم "دنیا را به حال خودش رها کن" حاصل این به هم ریختگی شد میلیاردها دلار ضرر و زیان، اما ایران از این موضوع مصون ماند! 🔹در این ویدئو ماجرا را ببینید.
♦️ 🔹معاون کنسولی وزارت امورخارجه: پیگیر آزادی حاجی زندانی در عربستان هستیم. 🔹مقامات مصری: مذاکرات آتش‌بس غزه عملا با تصمیم اسرائیل متوقف شد 🔹گزارش العربیه: نیروی هوایی اسرائیل به همراه آمریکا و انگلیس به مخازن سوخت حمله کردند. 🔹یک مقام یمنی: اگر کشور عربی بخواهد حملات ما به اسراییل را دفع کند آن را هدف قرار خواهیم داد. 🔹استاندار گیلان: بیمارستان حادثه دیده قائم (عج) رشت از اول مرداد شروع بکار می‌کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️جزیره شناور تا حالا دیده بودین؟ 🔹دریاچه چیپوا در ویسکانسین یک جزیره شناور بزرگ را در خود جای داده است که به طور دوره ای یک پل حیاتی را مسدود می‌کند و به تلاش های هماهنگ قایقرانان محلی برای جابجایی آن نیاز دارد. 🔹دریاچه چیپوا که به نام جریان چیپوا نیز شناخته می شود، در سال ۱۹۲۳ با طغیان یک باتلاق بزرگ شکل گرفت.
♦️مسعود پزشکیان:باید تولید را از تهران بیرون ببریم، به دریا نزدیک کنیم، جایی که تامین آب و برق آن در آینده مشکل نباشد، محلی که ترانزیت مواد اولیه و صادرات محصولات با حداقل هزینه و زمان انجام شود