6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢دیگه تهران که هیچ، مردم کف برلین آلمان هم پهلویچی میبینن سیفون رو میکشن روشون😂😂
به نظرم قشنگترین بخش زندگی اینه که همیشه مامان و بابات کنار هم و سالم تو خونتون زندگی کنن ، بقیه چیزا اونقدرا مهم نیست.
841.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امتحان کنید ببینید سفر بعدی تون کجاست!🥺🥲
متروکــــــــــــه:)
امتحان کنید ببینید سفر بعدی تون کجاست!🥺🥲
منی که قم زندگی میکنم و سفر بعدیم قم در اومد😐😂