میشود نیمه شبیگوشه بین الحرمین
من فقط اشک بریزم و تو تماشا بکنی= ) ؟
هدایت شده از حܝ̇ߺیܦ̇ߺܙ🌱
بچهها نَمیریدا .
اگه بمیرید به جسدتون دست نمیزنن
میگن غسلِ میّت داره !
ولی اگه شهید بشید بچهها (:
سرِ تیکهیِ کفنتون دعواست . .
#حاجحسینیکتا
@HANIF121