متروکــــــــــــه:)
_
یه جوری زندگی کنیم که حداقل رومون بشه بخونیمش😢💔
میخوام روضه بذارم یه ذره دیره ولی وقت نکردم زود تر ببخشید😔
لطفا حقش ادا شه