ولی من امسال چند بار میمیرم
در نام سالِ جدید
در پیام سال نو
در نماز عید فطر
در ۱۴ خرداد
در شبِ عاشورا
در فاطمیه . . .
جایت خالیست بزرگ مرد.:)
بدون رهبر دارن زیر سنگین تر حمله دشمن از کشور دفاع میکنن؛که ما از فاز جنگ زدگیِ تحمیلی بریم رو جنگنده ی تهاجمی بودن . . .
سید علی تو کی بودی که حتی الان که نیستی ام پسرانت دارن راهت رو بهتر از قبل ادامه میدن(؛
تلوزیون به قصد کشتن بنده هی دیدار رهبر با اقشار مختلف رو میزاره و من بیشتر جیگرم میسوزه.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
برای زینب دو ساله ی شهیدمون : )
برای پروفایلامون . . .
بازم کار رفیقمه حمایت کنید عشق کنه : )
#فورمرامی
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
کاش میتونستم همه کسایی که دوستشون دارم رو بگیرم تو بغلم و ازشون مراقبت کنم.. تمام ایران رو ..🫂:)