بدون رهبر دارن زیر سنگین تر حمله دشمن از کشور دفاع میکنن؛که ما از فاز جنگ زدگیِ تحمیلی بریم رو جنگنده ی تهاجمی بودن . . .
سید علی تو کی بودی که حتی الان که نیستی ام پسرانت دارن راهت رو بهتر از قبل ادامه میدن(؛
تلوزیون به قصد کشتن بنده هی دیدار رهبر با اقشار مختلف رو میزاره و من بیشتر جیگرم میسوزه.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
برای زینب دو ساله ی شهیدمون : )
برای پروفایلامون . . .
بازم کار رفیقمه حمایت کنید عشق کنه : )
#فورمرامی
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
کاش میتونستم همه کسایی که دوستشون دارم رو بگیرم تو بغلم و ازشون مراقبت کنم.. تمام ایران رو ..🫂:)
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و خدای خامنه ای زنده است.
روایت میکنم از سوم امام و حال مردم.
مردمی که جمع شدند تا با بغض برای نابودیِ اسرائیل فریاد مرگ بر آمریکا سر بدهند.
بغض مردم به غیض
و غیض مردم به مبارزه تبدیل شده.
مجری میگوید مهمان ویژه ی امشب حاج حسین یکتاست.
خوشحال میشویم و برای خوشآمد گویی تکبیر سر میدهیم.
از اول سخنانش امید را به دل هایمان روانه میکند .
بغض در صدایش کامل معلوم است ولی با همان صدای پر قدرت همیشگیش برای دشمن خط و نشان میکشد.
دلهای سرد غمدیده مارا با حرفای گرمش آرام میکند و بجای روضه برایمان رجز میخواند.
حرفایش اینقدر امیدوارانه است که مردم بی اختیار تکبیر میگوند با تمام قدرت .
میگوید مردم ، بعد از هر ذبح عظیم یک فتح عظیم است . . . : ).
پی نوشت:کیفیت ویدئو خیلی خوب بود ایتا این بلا رو سرش آورد.
#بهارنوشت
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
و خدای خامنه ای زنده است. روایت میکنم از سوم امام و حال مردم. مردمی که جمع شدند تا با بغض برای نابود
حالا ماهم عکاس بیت آقا شدیم. کل ایران بیت آقاست.