اندوهت را سرزنش نمیکنم..
زیرا اگر من هم اندوه بودم،
آرزو داشتم در سینهات بنشینم! :)
ارغوان ....
این چه رازیست که هربار بهار
با عذای دل ما ما میآيد (:
که زمین هر سال از خونِ پرستو ها
رنگین است.
و این چنین...
بر جگر سوختگان
داغ بر داغ
می افزاید...(:
_ابتهاج
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
و تمام جانم به قربانت که از شدت خوب بودنت احساس کردم خدا دوستم دارد : )
بغض شدم:)
خدانکنه دور شما بگردم خب 😭🤏🫂
خودت خوبی بوخدا بچم=))))🫠🫠