مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
حرفی ندارم=)
.
غمگین ترین دیالوگ ؟ :
خسته نشدین از اینهمه تهمت و اهانت؟:)
.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
(: #پینوشت
از آدم بودن خستم ؛
کاش دیوارِ سیمانیِ مانع ، که شده جای دلنوشته ی مردم تو کشوردوست بودم .
#پینوشت
آوینی اینجا ، آوینی اونجا
آوینی همجا 🦦
(تلاش برا نشون دادم آوینیِ پشت گوشی؟)
#ازدیددوربینم
.
نمیدونم منظورم واضحه یا نه
ولی وقتی تو رو خیلی راحت جایگزین نفر قبلیِ زندگیش کرد .
مطمئن باش یروزی اگه کوچیکترین خطایی در تو ببینه یه جایگزین برات پیدا میکنه ... :)
.
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
این موضوع که وقتی میدونید کسی حسوده روتون از این احساسش سو استفاده نکنید و سعی کنید رعایت کنید فقط شعور خودتون رو میرسونه🚶♀