.
به کفر گفت که دست حسن دوایی نیست ،
درست گفت برادر ؛ خود دوا حسن است ..
.
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم ازین ذوقا میخواد: )
ـــ دوسال پیش این موقع.
.
آدما چقد عزیز میشن
وقتی که قابِ عکس شن
عجب رسمِ تلخی
منم میخوام یه قابِ عکس شم:)
.
.
گرچه از جورِ تو تا صبح نخوابیدم، لیك
مصلحت نیست نگویم به شما "صبح بخیر!"
.
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
( :
(برا همه اینجوری نیستم*)
#کارِخودومِ
" هرچند شکسته، دستِ کم برگشتم!
یك گام گذشتم، دو قدم برگشتم...
از دفعهیِ آخری که او را دیدم ،
روحم بغلش کرد، خودم برگشتم :) "