.
حسودی کردن ، اولین نشونه ی دوست داشتنه(:
دختر پسر نداره ...
اینکه بی دلیل رو رفتار و آدمای اطراف به نفر حسودی میکنی ینی بی دلیل دوسش داری
و بنظرم نه تنها این حسِ بدی نیست که اتفاقا بنظرم حس قشنگیه(:
و اینکه اگه رو کسی حسودید بهش بگید (:
لازم نیست بپوشونیدش البته اگه که طرف بفهمه این حسودی از دوست داشته:)
.
.
دارم زندگیمو میکنم یهو یادم میاد دیگه رفیقامو نمیبینم کل غم دنیا رو سرم آوار میشه (:
.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
دارن منو خاکم میکنن نجف : ) #ادیتم
.
وطن کجاست ؟ عقلا، منطقا نجف:)
.
.
کنم هرشب دعایی کز دلم بیرون رود مهرش؛
ولی آهسته میگویم: خدایا بیاثر باشد! ..
.
.
مدحِ حیدر را همین جمله کفایت میکند..
خندهاش حتی یهودی را هدایت میکند!
.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
.
عاشق این مصاحبه ی آقای صفاعم🛐
+عدد مورد علاقتون چیه؟
- سیزده
+چرا ؟ عدد ویژه ایِ براتون؟
-سیزده که عدد ویژه ایِ
+چرا؟
- تولد مولا سیزده رجبه:))))))
(خواستم بگم منم همینطور آقا ایمان منم همینطور )
.