.
نپرس حالِ مرا تا غزل به لب دارم...
خودت بفهم که حالم بد است و تب دارم!
.
.
بغلم کن که در این شهرِ پر از غم بغلت ،
بعدِ آغوشِ خدا امنترین جایِ من است!
.
.
ملامت میکنندم دوستان از عشق و حق دارند،
تو بیزار از منی، اما مگر من دست بردارم؟:))
.
هدایت شده از قرار ِبـی قرار:)
-
عاره همچی درست شد ، ولی دیگ هیچی مثل قبل نشد : )
-
.
هر وقت دیدی نشستم یه گوشه دور از آدما و دارم زیارت عاشورا میخونم...
بدون حالم خوب نیست ، به اون پناه آوردم(:
.