.
این شعر قشنگترین چیزیه که دیدم (:
ناخنِ خود را فرو کردی به قلبِ عاشقم ،
بعد از آن در کلِ دنیا لاكِ قرمز باب شد! :)
.
هدایت شده از قرار ِبـی قرار:)
-
لحظهی تشییع من از دور بویت میرسید ؛
تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم : )
-
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
توی " وا " ترین حالت ممکنم.
.
توی "دلگیرم از همه الا خودِ حسین"ترین
حالت ممکنم .
.
برو ای گدای مسکین در خانهئ رقیه ،
دختر است و خوب داند رگ خواب شاه مارا ..(: