آفساید چه کوفتیه؟
هیچ قانونی نداره الکی میخوان یچی درارن.
خو مریضِ کچللل وقتی توپ میره تو تور
گلِ دیگه اه . قلب درد گرفتم 🙂
.
حالم تا ابد رامین:))))))))))
+ما جون کندیم حتی حاضر بودیم بمیریم
ولی بدشانسیم ، نشد . مردم ببخشید(:
ـــ دور از جونت ، ببخشید چیه مرددد (:
.
.
آمدى ، اما نگو جانم به قربانت شود ،
من نه شهريارم كه عمرم وقف هجرانت شود .
.
.
کسی چون من اگر دیدی برایِ ماندنت جان داد،
از اون بستان تو جانش را.. ولی با او بمان لطفا!
.