دوستان؛
عکسایی که در رابطه با این روزا ادیت میخوره و آیدی یا لوگو نمیذارم برای اینکه استفاده کنین و نشر بدین و حتی توی کانال هاتون بذارین.
هیچ مشکلی نداره استفاده از عکسا.
یاعلی ماروهم دعاکنین:)
من دیگه برای امشب توان ادیت زدن ندارم.
اگه عمری بود فردا بازم ادیت میزنم.
دعاکنید
یاعلی