eitaa logo
محفل انس با امام زمان عج
441 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
17 فایل
✨﷽✨ گروهیست برای اُنس،گرفتن باامام زمان وبرداشتن قدمی جهت تحقق هرچه زوتر امر فرج ان شاءلله🙏 امام حسین(ع): «دربارهٔ مهدى ما(ع) زیاد سخن بگویید و بنویسید. مهدى ما مظلوم انشالله که منتظران حقیقی حضرت قائم باشیم ادمین @MahdeYavaran313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
✨ بسم الله الرحمن الرحیم ✨ ▪️ حرف اول : و اما : دردناک‌تر از حادثه‌ی حرم احمد بن موسی علیه‌السلام، درد جهلِ جهل ماست! اینکه نمی‌دانیم و ... نمی‌دانیم که نمی‌دانیم! و گاه نمی‌خواهیم که بدانیم. و بهمین علّت قربانیان بی‌زخم و جراحتِ می‌شویم و مسبّب خون‌هایی که واقعی (نه مجازی) ریخته می‌شوند و ما در آنها شریکیم.
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
حرف دوم : ➖ قربانیان نبرد نرم : اگر حس می‌کنید که از این جنگ آسیبی به شما نمی‌رسد کاملا در اشتباه هستید. این جنگ نفر به نفر نیست و تمام جامعه یک کشور درگیر آن خواهند شد. شما از آسیب‌هایی که می‌بینید هیچ دردی احساس نمی‌کنید. به تیم دشمن ملحق می‌شوید و حتی از ترکش‌هایی که به شما اصابت می‌کند ممکن است ابراز رضایت کنید، چرا که افکار شما دیگر دست خودتان نیست.
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
حرف سوم : ➖ گلوله های جنگ شناختی : حتماً اطرافتان کسانی را دارید که دچار تزلزل در افکار و جهت‌های خود شده‌اند. پیشتر نسبت به خاک و وطن خود تعصب و حس وفاداری بی‌حدی داشته‌اند. ولی امروز نسبت به اعتقادات و ساختار کشور خود تردید دارند و یا با بدبینی و ظن از آن حرف می‌زنند. این تغییر جریان تفکری ناگهانی نبوده است. اگر شما هم درگیر این تغییرات و تردیدها شده‌اید مطمئن باشید گلوله ها و ترکش‌های جنگ شناختی به شما و اطرافیانتان هم برخورد کرده است.
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
حرف چهارم : ➖ اسلحه‌های جنگ شناختی در جنگ شناختی دشمن از چند سلاح ۱ـ اعتمادزدایی، ۲ـ ناامیدسازی جامعه، ۳ـ ناکارآمد نشان دادن حاکمیت، ۴ـ از بین بردن مشروعیت های جامعه ۵ـ زیر سوال بردن اعتبار حاکمیت در راس یک کشور استفاده می کند. ➖ نشانه های هدف در جنگ شناختی: نخبگان، جامعه، اعتقادات و نگرش های مثبت نسبت به کشور همگی نشانه های اصلی برای اصابت گلوله های دشمن هستند. در واقع ادراک را از افراد می‌گیرند و آن‌ها را دست آویز خود برای رسیدن به هدف می‌کنند، بدون اینکه خود وارد میدان شوند. آنوقت ما با چشمان خود می‌بینیم که جامعه از جنگ و تبعات آن در رنج است، کشور در حال ناامن شدن است، ترور عمومیت بیشتری یافته... و اما همچنان افکار در حال مدیریت شدن از سوی دشمن بوده و فرد را بسرعت از درون از بین می‌برند. 💥 و این همان جَهلِ جهل است ...
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
حرف آخر : ➖جنگ شناختی چه زمانی شروع می شود؟ هیچکس نمی‌تواند بگوید این جنگ چه زمانی رخ می‌دهد. برخلاف دیگر انواعِ جنگ‌ها شما وقتی از جنگ شناختی مطلع می‌شوید که آسیب فراوانی از آن دیده‌اید. به عنوان مثال تحرکات سایبری که به تدریج رو به تندتر شدن و شفاف‌تر شدن می‌روند؛ ابتدا افراد را وارد یک جریان فکری کرده و سپس سعی می‌کنند با تشویق و امتیازدهی آنها را به سوی تیم دشمن جذب کنند. برای دشمن چه چیزی از این بهتر که جامعه رقیب، طرفدار او شود؟ و تنها یک سؤال : در پس این وقایع، چه امنیت، امتیاز، رشد و پیشرفتی درانتظارمان است که ارزش این را دارد که از تفکری حمایت کنیم که از اتاق‌زایمانِ داعش بیرون می‌آید؟ امان از جهلِ جهل ❗️ و امان از تأخیر ما در جهاد تبیین ❗️ @ostad_shojae
هدیه به وجود نازنین اقا امام زمان عج صفحه ۱۸۲🌹
۱۴۲ - بزرگترین گناه - بزرگترین منکر 💥و بزرگترین عاملی که انسان را به شقاوت ابدی می‌کشاند، "خیانت در امانت" است. - منظور از این "خیانت در امانت" چیست؟ - پس تکلیف گناهان دیگر انسان چه می‌شود؟ @Ostad_Shojae
🍀علامه طباطبایی می‌فرمود: ✅«در شب و روز زمانی را برای حسابرسی خود قرار بدهید و ببینید که این 24 ساعت چگونه بر شما گذشته. 👌اهل محاسبه باشید. ⚡️ همان‌طور که یک بازرگان، یک کاسب، دخل و خرج خود و صادرات و وارداتش را حساب می‌کند، ببینید در شبانه روزی که بر شما گذشته، چه چیزی اندوخته‌اید، چه گفته‌اید، 👌 یک یک رفتار و گفتارتان را حساب برسید، از نادرستی‌ها استغفار کنید و سعی کنید تکرار نشود، 🌟و برای آنچه شایسته و صالح و به فرمان حاکم عقل بود، خدا را شاکر باشید تا به تدریج برای شما تخلق به اخلاق ربوبی ملکه بشود.» @MahfeleoncbaemamZama
✅شرط آسايش دائم ✍ پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) : «مردم پيوسته در آسايش به سر مى‌برند، تا وقتى كه امر به معروف و نهى از منكر كنند و يكديگر را بر نيكى و تقوا ياور باشند. هرگاه چنين نباشند، بركت‌ها از آنان گرفته مى‌شود و برخى بر برخى چيره مى‌شوند. آن‌گاه نه در زمين و نه در آسمان، ياورى نخواهند داشت» . 📚 تهذيب الأحكام ، ج ٦ ، ص ١٨١ . @MahfeleoncbaemamZama