سلام و نور !
- مهتا ؟!
همتای ِماه !🌕✨
- محتوا ؟!
دفترچه خاطرات ِدو رفیق دهه هشتادی !
تآسیس در ،
آخرین روز از پنجمین ماه ِ
سال ِ¹⁴⁰³ !
- کپی ؟!
لا ، فوروارد بهتره 😉
اهلاً و سهلاً بکم !🌱✨
چقدر علیرضا روشن قشنگ میگه که:« خودم را دوست دارم؛ همه جا همراهم بوده و یک بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم.. آمد و هیچ نگفت، حرف نزد.. گفتم و او شنید، رنجش دادم و تحمل کرد..! 🌱»